اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

سفر نوروزی به اراک

1394/2/18 20:39
نویسنده : مامان فریده
844 بازدید
اشتراک گذاری

خوب باز اومدم تا واست بنویسم ببخش که دیر به دیر میام .اخه خیلی شیطون شدی نمیزاری بشینم پای لب تاب تا میام باز کنم میای شروع میکنی دکمه زدنعصبانیخوب جونم واست بگه که فردای تولد نورا دختر دایی چمدون بستیم و رفتیم اراک و تا 11 فروردین اراک بودیم.خیلی خوش گذشت در کنار مامان شهناز مهربون که مثل مامان خودم دوستش دارممممم و واسش احترام قاعلم.محبتعمه مریم که صبح میرفت سر کار تا اخر شب زیاد ندیدمش ولی در کل مسافرت خوبی بود و به تو حیلی خوش گذشت .یه روز مامان بزرگ اومد و من شام لازانیای لقمهای درست کردم براشونن که خیلیییییی دوست د اشتن و مامان بزرگ حسابی تعریف کرد واسه دسر هم چیز کیک درست کردم که به به عالیییییییی شده بود .خوشمزه یکی دو روز هم بارون گرفت و هوا سرد شد و نتونستیم بیرون بریم ولی در کل سفر رفتیم عید دیدنی و گردش و تک لقمه خوردیم و حسابی لذت بردیم خندونکشب 11 فروردین تولد شهنام پسر خاله مهسا بود ولی ما با این که خسته بودیم تو راه ولی بابایی قبول کرد و سریع لباس پوشیدیم و رفتیم هر چند سر شام رسیدیم ولی باز هم خیلییییی خوب بود و خوش گذشت . خاله مهسا هم با اون دست پخت بینظیرش کلی زحمت کشیده بود و غذاهای خوشمزه درست کرده بود .دستت درد نکنه خواهر جونم .تشویقاینم عکسهای سفر اراک و تولد شهنام جونم تولدت مبارک عشق خاله   ایشالا 120 ساله بشی در کنار پدر و مادر خوبت بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)