اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

دوهفته اخر فروردین ماه

1394/2/20 17:14
نویسنده : مامان فریده
897 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز بعد از سیزده بدر مامان بزرگ من یه مهمونی شام داد واسه عیددیدنی و همه دور هم بودیم و حسابی خوش گذشت .قبلش هم ما تو را بردیم پارک بازی کردی و بعد هم رفتیم هایپر استار هم واسه خونه خرید کردیم هم واسه بابا ارش یه ساعت خوب و خوشگل خردیدیم مبارکش باشه محبتشب هم رفتیم خریدها را گذاشتیم خونه و رفتیم مهمونی خونه مامان بزرگ .اینم عکسهات خونه مامان بزرگ و  گشتن به صورت مستقل تو در هایپربوس                                   روز جمعه هفته بعد هم من چون بابا ارش مغازه نبود و خونه بود مهمونی بازدید دادم و همون روز همه اومدن بازدید عید ما و تو کلی خوشحال بودی از اینکه خونه شلوغ و مهمون داریم .همون روز هم روز مادر بود و ظهر بابا ار با یه دسته گل اومد خونه و منو سوپرایز کرد.دستش درد نکنهمحبتمنم به مناسبت روز مادر واسه مامان خوبم تیرامیسو  و دسر ظالبی درست کردم و با چایی از مهمونها پذیرایی کردم اینم عکسهای اون روزمحبت                                                         در ادامه هم عکسهای روزمرگیهای من و دختر خوشگلم در اخرین روزهای فروردینبغل             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)