اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

تیرماه و سفر اراک

1394/6/16 13:34
نویسنده : مامان فریده

سلام عروسکم .تعطیلات ماه رمضان رفتیم اراک واسه دیدن نی نی جدید پسر خاله بابا ارش امیر حسین خوشگل و جیگر خیلییییی ناز و ماه بود.محبت  با دوستمون دیانا جون و خونوادش رفتیم که حسابی خوشحال بودی و کیف کردی تو راه پیاده شدیم ساندویچ خوردیم و مثل همیشه رفتیم امامزاده و دعا کردیم این بار با وجود دیانا اصلا اذیت نکردی و بهانه نگرفتی و همش مشغول نانای و خوردن بودین و دعوا واسه رفتن پیش باباها تو صندلی جلو خندونکخلاصه اونها را رسوندیم و رفتیم خونه مامان شهناز شام ماکارانی خوردیم و فرداش یه ناهار و شام خونه خاله فرزانه بودیم و حسابی زحمت دادیم به تو هم با وجود سونیا و ستایش حسابیییییییییی خوش گذشت و کیف کردی رفتیم شهر بازی ماشین سواری کردی و ذوق  میکردی همگی رفتیم قطار به یاد بچگی کلی خاطره واسم زنده شد. یه شب هم مامان شهناز مهمونی داد همه دور هم جمع شدیم و کیف کردیم یکم اونجا خوابت به هم ریخته بود و بد قلقلی میکردی میخواستی نخوابی منم بی خیال شدم تا لذت ببری از سفرت یکی دو شب هم رفتیم بیرون واسه دیدن هیات که ناکام موندیم و برگشتیم خونه . یه شب هم شام ما همه را شام مهمون کردیم رستوران که تو و سونیا کلی سر و صدا کردید و همه جا را بهم ریختید عصبانیخلاصه که این چند روز اراک حسابی بهمون خوش گذشت و زحمت دادیم  اینم از عکسهای سفر این بار سفرمون با اراک

مامان پرنیا
ایشالا همیشه به شادی
نی نی
سلام بطور اتفاقی به اینجا اومدم و واقعا برام وبسایتتون جالب بود خسته نباشید و خدا بچتون رو حفظش کنه
مامانی و بابایی
سلام من از ابتدای ساخت وبلاگ لینک شما رو در پیوندهای لینک دوستان قرار دادم.... لطفا با تبادل لینک موافقت فرمایید و لینک ما رو در قسمت خودتات ثبت کنید مواظب نی نی هم باشین