اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

اولین سوپ خوردن اوا گلی

1392/9/4 17:38
نویسنده : مامان فریده
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان امروز واست سوپ درست کردم  که شما 5  ماه و 17 روزت بود اولین سوپ زندگیت  را خوردی  هورااااااااااااا هوراهوراکه شامل برنج .سینه مرغ.هویج و یکم الو واسه اجابت مزاجتچشمک گذاشتم واست با اب پخت و بعد میکسش کردم و 4.الی 5  تا قاشق خوردی وبعدهر چی بهت دادم ریختی بیرون و تف کردی و منم هرص خوردم زبان. و بیخیال شدم چون زدی زیر گریهگریهلباست را عوض کردم چون پر از سوپ شد . ولی از طرفی هم خوشحالم که غذات تنوع پیدا کرد امیدوارم فرداهااااااااااا بهتر بخوری و مثل امروز منو هرص ندی ناراحت.شاید امروز واست طمع سوپ جدید بود ولی همون 5 تا قاشق هم جای شکر داره نیشخندنوش جونت مامانم  بخور جون بگیری امروز هم 14/8/92 بود که شما به جمع نی نی های سوپ خور اضافه شدی ماچایجا هم داری سوپ میخوریاینجا هم هی میدادی بیرون و من دوباره میدادم تو دهنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

asal
26 آبان 92 15:50
خوبی اوا سوپ خول جوووووون سوپ بخول دیگه مامانی رو حرس نده سوپ خوشمزست من که دوست دارمسلام ممنون خاله جون
asal
27 آبان 92 0:14
اگه درخواست دوستیم برات نیومد خودت درخواست بده
مامان فریده
پاسخ
اومد عزیزم