اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

خوراکیهای جدید اوا جونی

1392/9/30 2:12
نویسنده : مامان فریده
218 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بهت اب سیب دادم و خوردی البته خیلی کم دادم که دل درد نشیهوراو دوست داشتی و خوردی یه سیب را رنده کردم و از صافی رد کردم و ابش را دادم خوردی نوش جونتخوشمزهو حریره بادومت را هم با کنجد  سفید اسیاب شده درست میکنم و بهش کره میزنم. و سوپت را هم پر ملات تر درست میکنم بهش ماش/ عدس/ نخودفرنگی/ جعفری/گشنیز/ سیب زمینی/هویج/ میزنم گاهی با سینه مرغ گاهی هم با گوشت و گاهی رشته ماکارونی میزنم گاهی با برنج درست میکنم.نوووووووووووووش جونت گلم ماچالبته سوپ را بیشتر از حریره دوست داری و بیشتر میخوریییییییی الهی مامان فدای تووووووووو دوستت دارم یه دنیاااااااماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nazanin
5 آذر 92 22:55
سلام...اوااااا ی نازی دارییییید خوشحال میشیم به وبلاگ بهار کوچولوی ماهم سر بزنیدو تبادل لینک کنیم
مامان فریده
پاسخ
سلام مرسی گhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/12.gifلم
مثل هیچکس
5 آذر 92 23:12
خدا رو شکر بالاخره تونستم وبلاگتون رو پیدا کنم .
مامان فریده
پاسخ
سلام خدا را شکر دوستم
میترا
6 آذر 92 12:27
خاله جان قربونه خوردنت بره
مامان فریده
پاسخ
دوستت دارم خاله جون هم خودت هم همران جونم رااااااااا
میترا
6 آذر 92 15:02
خانمی من منتظر عکس ها هستم
مامان فریده
پاسخ
یادم رفت دوربین ببرم چون عجله داشتم دیرم شده بوداصلا عکس نگرفتم خیلی دلم سوخت شرمنده