اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

دختر عسلی ما 8 ماهه شد هوراااااااااا

1392/10/25 20:37
نویسنده : مامان فریده
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عسلی مامان 8 ماهگیت مبارکککککککککککک تشویقتشویقهورااااااااااااااهوراهوراامیدوارم 80 ساله بشی عزیزم. تو این 8 ماهها خیلی بزرگتر شدی و عاقل تر شدی و درکت از محیط اطرافت بیشتر شده. این 8 ماه خیلی خووووووووووووب بود. البته روزهای یکم سخت هم بود ولی در کل روزهای خوبمون بیشتر بودقلبتو خیلییییییی شیرین تر و دوست داشتنی تر شدی جوری که من و بابا میچلونیمت  و فشارت میدیم  به خودمون تا تو صدات در میاد و غر میزنی به مانیشخنداز کارهای خوبت بگم اول قلب خوبیهات اینکه خوابت خیلی خوبه و من تا خوابی به همه کارهام میرسم وگاهی وقت هم اضافه میارم و منتظرم تا بیدارشی اخه جدیدا شدی مثل خوشخواب تو مدرسه موشها و همش میخوابی خوابو تا خوابت میگیره جوری گریه میکنی که هر کی ندونه فکر میکنه ما کتک زدیم خدای نکردهناراحتو هی چشمات رو میمالی و زود بعد  از اون همه گریه میخوابینیشخنددیگه اینکه تو روروعک سواری حسسسسسسسابی پیشرفت کردیتشویقیکی از کارهای بامزت هم اینکه بهت میگم موش شو اینننننننننننننقققققققققدر قشنگ موش میشی که دلم میییییییییرهماچاصلا غریبی نمیکنیبغلهمه کلمه ها را میگی و داری تلاش میکنی بگی ماما ولی هنوزززززززززز موفق نشدی همش هم در حال حرف زدن و اواز خوندی دیشب هم بالاخرههههههههههه خودت قلت زدی تنبل خوانومقهقههقهقهه از دالی بازی هم خیلییییییی خوشت میاد هنوز هم خودت با خودت بازی میکنی و سر گرم میشی و گاهی حوصلت سر میره که من سریع میام سراغت بغلحالا یکم هم ازت شکایت کنم اول اینکه 1 هفته میشه که پدر من و بابا را در میاری تا قطره هات را بخوری مخصوصا اهن با کلی زحمت و گریه میریزیم ته حلقت و تو همههههههههه را میریزییییییی بیرون عصبانی و در اخر باز گریه  میکنی گریه هنوز قطره اد را با گریه میخوری گریهحریره بادوم و اب میوه و ماست  هم دیگه یا نمیخوری یا کم میخوری و من خیلیییییییییی هرس میخورم کلافه البته گاهی سیب رنده شده و گاهی ماست میخوری اون همه با کلی ادا و دلقک بازی من و بابادلقکبعضی روزها خوب غذا میخوریییییییی که من خیلیییییییییی لذت میبرم ولی وااااااااای بعضی روزها اشک منو در میاری تا جند تا قاشق بخوریگریهنشسته هم که اصلا نمیخوری کلافهیا میریزی یا نمیخوری و متاسفانه هنوز ذراز کش و غذای میکس میخوری عصبانیالبته دارم عادت میدم که بشینی امیدوارم موفق بشم و بخوریلبخندراستی امروز یه کاسه حریره خوردی که من خیلی خوشحال شدم و یه المهههههه بوست کردم ماچعاشق گوشی تلفن و موبایل هستی  علاقه شدیدی به کنترل تلوزیون داریتعجباز جارو برقی و سشوار هم خوشت میاد و کلی واسشون دست و پا میزنی و تا من جارو میزن  با روروعک میدویی دنبال جاروچشمکبا کوچکترین کار جدیدی سرت گرم میشه زبانهمه چیز را هم بعد از بازرسی میبری تو دهنت خوشمزهاز دستمال کاغذی هم خوشت میاد قلببا  شنیدن هر اهنگ شادی عکس العمل نشون میدی و خودت را میبری عقب و جلوقهقههقهقههدیگه چیزی یادم نمیاد و در اخر یک بار دیگه 8 ماهگیت را بهت تبریک میگم دختر کوچولوی نااااااااااااز منماچبغلاین گل هم برای خوشگل ترین دختر دنیا اواقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیهان کوچولو
26 دی 92 9:10
سلام هشتمین ماهگردت مبارک باشه آوا جون. خدا حفظش کنه خیلی نازه.
مامان فریده
پاسخ
مرسی خاله جون
tTldlPWCtMqfI2lMsn0yZcEchKQOQok8q1_nbwYt3lq9OZ6H9U9k2SQ4zEhdELH4
26 دی 92 11:51
آوای گلم خاله 8ماهگیت مبارک موش موشه من الهی قربون اون موش موشیت برم
میترا
26 دی 92 13:13
ای جان خاله 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 8 ماهگیت مبارک
مامان فریده
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
فریبا
27 دی 92 19:07
8ماهگیت مبارک موش خاله