اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 7 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

شیطون کوچولوی من

1392/11/5 13:21
نویسنده : مامان فریده
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشگلمبغلالهی من دورت بگردم این روزها خیلییییی شیطون و البته دوست داشتنی تر شدییییییییی ماچجدیدا تا مبخوابم کنارت تا بهت شیر بدم حالا فرق نمیکنه یا شب یا تو روز سریع تا منو میبینی شروع میکنی به دمر شدن و هی غر میزنی که دوباره من برت گردونم و دوباره دمر بشی و میخندی و کلیییییی هم ذوق میکنی و از من میخوای تا باهات بازی کنم حالا فکر کن بعضی شبها که 12 میخوابی و منم خسته و خوابالو خمیازهآخباید باهات بازی کنم تاااااااااااا بلکه خسته بشییییی و بخوابی یکم دیر دمر شدیناراحتولییییییییی بالاخره غلت زدییییییییییییییهوراتشویقو تازه داری تلاش میکنی که خودت را بکشی جلو نیشخندخوب حالا بریم سراغ عکسهای دمر شدنت که چند روز پیش ازت گرفتم قبل خواباینجا سریع برگشتی و خوشحااااااااااااااااال بودینیشخندولیییییییی زود خسته میشی و سرت را میزاری رو بالشت منم کار تو را تکرار میکنم و خوشت میاد و میخندیخندهدستت مونده زیرت ولی نمیدونم چرااااااا درش نمیاری و خوابیدیمتفکریکی از دستات را ازاد کردیتشویقو موفق شدی 2 تا دستت را ازاد کنییییییییییی افرین دختر زرنگم تشویقدوستت دارم یه دنیااااااااااماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

میترا
5 بهمن 92 15:41
آفـــــــــــــــریـــــــــــــــــن بـــــــــــــه ایـــــــــــــــن دخـــــــــــــــــتــــــــــــر زرنــــــــــــــــــــــــــگــــــــــ
مامان آوا
6 بهمن 92 17:21
عزیزم آفرین به تو آوا جونم هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مثل هیچکس
7 بهمن 92 12:50
ماشالا بزرگ شده دخترمون
مامان فریده
پاسخ
مرسی خاله جوووووووون
مامان آیهان
7 بهمن 92 15:31
قربون آوای زرنگ خاله بشم
مامان فریده
پاسخ
خدا نکنه خاله جوووووووون
فریبا
8 بهمن 92 16:37
عشق خالهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مامی پوریا
8 بهمن 92 17:28
ماشالله چه دخمل خوشگلی...اوا جون 17روز از پسر من بزرگتره
مامان فریده
پاسخ
ممنون دوست خوبم
زهرا عمه سروش
11 بهمن 92 1:13
آفرین آوا جونی خیلی تو این عکسها ناز شدی عزیزم
مامان محمد هانی
14 بهمن 92 22:49
آفرین دخمل زرنگ و باهوش....خنده هات برای مامانیت منو کشته....الهی