اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

تشکر از شوهری

1392/12/21 13:36
نویسنده : مامان فریده
258 بازدید
اشتراک گذاری

تو را به خدا نگید من خل و چلم هاااااااا خجالتیه روز تو یه پست از شوهری خوب مینویسم لبخندیه روز بد مینویسم . ناراحتنمیدونم شما ها هم مثل من هستید یا نه سوالولی من الان فقط اومدم بگم ارشی دوستت دارم با تمام وجودماچالان اصفهان داره بارون میاد اون هم چه بارونیتعجبامشب مهمونی دعوت داریم اون هم از نوع (دیدن حاجی)هوراهر چی تو کمد لباسم را دید زدم و زیرو رو کردم یه لباس خوب و مناسب پیدا نکردم(مثلا شوهری بوتیک لباس زنونه داره اون وقت کوزه گر از شیشه شکسته اب میخوره)ناراحتخلاصه زنگیدم به ارشی گفتم واسم لباس میاری گفت بلهههههههه منو میگییییییتعجبتعجبتعجبتو این بارونتعجبتعجبتعجبدلم نیومد بیاد تا اومدم بهش بگم نیا تو این بارون دیدم زنگ میزنن بله دیگه ارشی بود با یه المه بلوز خوشگل نیشخندبیچاره خیییییییییس شده بود بد جوری دلم سوختگریهموتورش هم تو راه خراب شده بود و با یه مکافاتی اومده بودگریهزود رفت لباس صبحش هم گرم نبود کلاه هم نداشت بمیرم الهی براش ناراحتدستت درد نکنه شوهری بووووووووووس ماچماچماچ همین دیگه پر رو نشوووووونیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه(مامان یاسان)
19 اسفند 92 20:06
سلام فریده جون خوبی عزیزم به به واقعا چه بارونیه منم الان از بیرون اومدم دوست گلم زندگی همینه دیگه پستی بلندی زیاد داره بستگی داره ما چجوری بهش نگاه کنیم دقیقا منم همینطورم اوا گلی رو ببوس منم موافقم هر وقت خواستی بگو تا همدیگر رو ببینیم
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
19 اسفند 92 20:56
سلام به شما دوست خوبم دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه نی نی گلتون عکس آتلیه ای نداره براتون عکس ساده ای که تو خونه ازش میگیرید رو تبدیل به آتلیه ای میکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
مامان محمد هانی
20 اسفند 92 1:22
یه پیشنهاد بدم؟؟؟ واسه شوهری یه کلاه بباف...با دستای خودت...واسه سال دیگه اش... تا به شوهرت بگم ببخشدت...خخخخخ خوش بحالت هر موقع بخوای شوهری میتونه بیاد خونه و واست لباس بیاره.شوهر من کارمند ذوب آهنه...برای اومدنش باید کلی امضا مرخصی بگیره.تازه نمی تونه واسم آهن بیاره... ولی کلاه بافتنو شوخی نکردم...خوشحالش می کنه
مامی پوریا
24 اسفند 92 18:35
سلام عزیزم.یه خسسسته نباشید ویژه به مامان آوا جونی و همچنین همسریشون ...امیدوارم سال خوب و پراز خیر و برکت داشته باشید
الهام مامان امیرعلی جیگر
9 اردیبهشت 93 1:16
سلام گلم/خوبی؟فریده جونی/ خیلی خوب و زنده مینویسی انگار خودم تجربه کردم. تو گپ اومده بودید اما من نبودم شرمنده گلم/ انگار همشهری هم از آب دراومدیمآوا خوشگله رو ببوسش