اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

چه خبر

1392/12/24 14:23
نویسنده : مامان فریده
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگ مننننننننبغلالان که برات مینویسم ساعت 1 شبه و  شام خوردی حسابی 2 وعده و تازه خوابیدی خواباومدم تا از این چند روز واست بگم .اول اینکه خانوم طاهری مامان زن عمو مامان بزرگ سونیا جون واست 2 تا کلاه خوشگل بافته(این اولین بافتنی دست بافه برای تو)که خیلی بهت میاد دستشون درد نکنه قلب وقتی سر سونیا میدیدم خیلی خوشم میومد و دوست داشتم که تو هم داشته باشی خیال باطلکه زن عمو به مامانش گفته بود و و است بافتن به سفارش من صورتی واست بافتن یکیش برا الانت اندازس و یکی دیگش بزرگتره واسه سال دیگه خیلی سوپرایز شدم تا دیدم بیچاره خودش برده بود در مغازه بابایی داده بود به بابا خیلی شرمندمون کردن خجالت( عکس نگرفتم از کلاه ها بعدا تو همین پست عکسش را میذارم ) دوم اینکه تو اون هفته بردمت حمام و موهات را کوتاه کردم ماااااااااه شدی ماچماشالاه رشد مو و ناخنت خیلی زیاده نیشخنداصلا نفهمیدی دارم کوتاه میکنم و خیلی اروم بودی و باشیر اب مشغول بودی فقط وقتی به جلوی موهات رسیدم میخواستی قیچی راببینی که من زود تمومش کردم این هم از اصلاح شب عید دختری مبارکت باشه بغلدیگه اینکه 2 روزه میرم عصر کمک بابایی چون سرش شلوغه و از ساعت 5 تا 11 شب تنهایی با مامان جون و بابا جون حسین اونها هم حسابی بهت میرسن و غذات را میدن  و باهات بازی میکن و این 2 روز  بعد از شام خوردنت خوابیدی اونجا البته رو پای مامان جونتعجبو حتی یک روز هم بردنت ددر و گردش که بهت خوش گدشته  و خیلیییییییی دختر خوبی بودی  الهی دورت بگردم که اینقدر خانومی ماچدستشون درد نکنه تشویقدوباره هم واست یه المه ماهیچه خریدن خدا برامون حفظشون کنه الهیییییییی و سلامتی بده به هر دوتاشون که بالای سر ما باشن فرشتهواقعا فرشته اندفرشتهو یه خبر دیگه اینکه امروز بالاخره با مامان جون و بابا جون رفتیم فرش خریدیم البته با اجازه و پول بابایینیشخندخیلی خوشگلن حالا قراره فردا بیارن یه 12 متری واسه سالن خریدم یه فرش هم واسه اتاق خواب و دو تا دم دری خیلی خوشحالم که فرشها رو عوض کردم  هورااااااااااااااهورالبخنددیگه خبری نبود خوابم گرفته بد رقممممممممممم بوس به دختر خوشگلمممممممممممم دوستت دارم ماچماچاین هم عکس کلاه های بافته شده مبارک باشه دختر قشنگممممممماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیهان کوچولو
24 اسفند 92 2:15
کلاهای دختر گلمون مبارکش باشه. فرشای نو هم مبارک فریده جون.
فریبا
24 اسفند 92 17:56
مبارک کلاهات خالههههههههههههههههههههههههههههههه آجی فرشای نو مبارک به سلامتی پهن کنی