اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

دو روز با خونواده عمو

1393/1/24 14:05
نویسنده : مامان فریده
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق قشنگمممممممممممماچپنجشنبه و جمعه با سونیا جون و بابا و مامانش بودیم و حسابییییییییی خوش گذروندیم و دور هم بودیمقلب 5شنبه که دید و بازدید عید داشتیم و واسه شام دور هم بودیم تو خونه وعمو زن عمو بهت عیدی دادن  وجه نقد و مثل همیشه کادوهای قشنگ و باسلیقه دستشون درد نکنه تشویقبعدا عکسش را واست میزارم. ما هم یه بلوز و شلوارک تو خونه ای دادیم به سونیا جون با عروسک باربی که من خریدم براش با وجه نقد. واسه جمعه هم قرار گذاشتیم بعد از ناهار ساعت 3 رفتیم باغ پرندگان که هم تو دوست داشتی هم سونیا جون کلی به همه خوش گذشت و ما هم مثل بچه ها از دیدن پرنده ها به وجد اومده بودیمزبانبماند که باد بدی میومد آخو تو هم همش میخواستی کلاهت را در بیاری که موفق هم شدی و یکم هم خوابت گرفته بود و نق میزدی ولی تا به پرنده ها میرسیدیم اروم میشدی و میخندیدی عشق کوچولوی منبغل سونیا جون هم همش مواظب تو بود و یه طرف کالسکه را  میگرفت با من همراهی میکردخخخخخخخخخنیشخندبعد هم رفتیم اب هویج بستنی خوردیم و به تو هم دادم خوردی و کلی هم ریختی به لباست کلافهساعت 7 رفتیم خونه ما تا بابا و عمو فوتبال ببینن و تو و سونیا هم که تو ماشین خواب بودید بیدار شدید و سر حال بهتون غذا دادیم و بازی کردی و زن عمو هم شما را سرگرم میکرد تا من شام درست کردم(املت) بعد شام هم  زن عمو ظرفها را شست و منم جمع و جور کردم  و عمو و بابا ایکس باکس بازی کردن بهشون حسابی خوش گذشت دو تا برادر خخخخخخخخخخ خندهتو هم بعد شام شیر خوردی و دوباره  بازی کردی و دوباره غذا خوردی  نوش جونت گلمممممم خوشمزهو ساعت 1 شب بردیم عمو اینا را رسونیدیم خونشون که تو ماشین خوابت برد و تا اومدیم خونه بیدرا شدی تازه بازیت گرفته بود و من  هم که خوابالو و خستهخمیازهجنابالی هم  ساعت 3 خوابیدی از بس شیطونی کردی یه دفعه بی هوش شدی از خواب خوابخوب این هم از عکسهای روز جمعه باغ پرندگانعشق کوچولوی من و سونیا جون در کنار خانه های قدیمی اصفهان قلب دختر عموهای خوشگلقلب                                                       عمو جون و بابایی لبخند                                                              پدری و دختری قلب                                                                      عروسک خوش اخلاق من ماچ                                                         تو این قفس یه پرنده بود که میدوید این طرف اون طرف و تو هم محو دیدنش بودی هر چی صدات زدم بر نگشتی نیشخند                                 من و فرشته کوچولوم  که هواسش نیست به دوربین ناراحت                                                         خونواده سه نفره ما که باز هم دختری هواسش به پرنده هاست قهقهه      اینجا هم زن عمو و سونیا جون دارن واست عشق در میکنن بس که عاشقتنقلباین هم سونیا خانوم بعداز پاره کردن استیکرهای اتاق تو و ریختن عروسکهات وقتی من رفتم تو اتاق و متوجه شدم  و داشتم به بابایی اروم میگفتم که عمو متوجه شد و رفت دعواش کنه که پناه برد تو اتاق توقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد هانی
24 فروردین 93 18:56
اون عکستو که حواست به پرنده پرشیه بود خیلی دوست داشتم.چون معلومه خیلی دوست داشتی که محوش شده بودی باریکلا به این مامان و بابای خوب که برای هوش نی نی شون چه کارا که نمی کنن.باغ پرندگان هم فکر خوبی بوده.مخصوصا اینکه آوا دخملی خوشمل لذت برده.خدا را شکر
سارا
25 فروردین 93 15:42
-سلام هدیه سنیا تقویم سال 1393 با عکسهای کوچولوتون با گذاشتن لوگوی سنیا و قالب وبلاگ رایگان وسفارشی با طراحی ویژه سنیــــــــا..