اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

عشقم یک ساله شد

1393/2/25 1:42
نویسنده : مامان فریده
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام دختر قشنگمبغل  دردونه ماااااااااااا بوس  عشق کوچولوی من بوس نفسم بغل هستی من بوس یک سالگیت مبارکککککککککککجشنجشنجشنوااااااااااااااااای خدایا باورش سخته برام فرشته کوچولو م یک ساله شدتعجبخدایا ممنون به خاطر وجود دخترم انقدر خوشحالم و حس خوبی دارم که نمیدونم چی بنویسم.فقط باید از خدااااااااااااا به خاطر این نعمت عزیز و دوست داشتنی تشکر کنم.خدایاااااااااااا شکرتمحبتیه حس خوبی دارم یه حال عجیب چه جوری بگم نمیدونممتنظرتولدت مبارککککککککککککککککک تشویقتولدت مبارکککککککککککک باشه عشق قشنگممممممممممممتشویق

پسندها (3)

نظرات (6)

اقا زاده
25 اردیبهشت 93 8:20
تولدت مبارکه
میترا(مامان مهران)
25 اردیبهشت 93 12:17
خاله جان تولدت مبارک قر قر
مامان محمد هانی
26 اردیبهشت 93 17:28
تولد تولد تولدت مبارک قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک عزیز من گل من تولدت مبارک
مامان آوا
27 اردیبهشت 93 16:18
مبارک مبارک تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک لبت شاد و دلت خوش، چو گل خوش خنده باشی بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی تولــــــــــــــــــــــــــدت مبارک آوا جون
مامان آوا
27 اردیبهشت 93 16:19
سلام عزیزم تولدت مبارککککککککککککککککککک امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی آوا جونم
الهام مامان امیر علی جون
28 اردیبهشت 93 14:57
عزیزه دله خاله تولدت مبارک / خاله قربونت برم