اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

حرف های دلم با دختر کوچولوی یک ساله خودم

1393/2/25 17:13
نویسنده : مامان فریده
340 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عروسک قشنگم واییییییییییییی باورم نمیشه که یک ساله شدیتعجبباورش سخته که من مادر یه دختر یک ساله باشممتنظرچقدر زود گذشت .یادمه وقتی روز اول و برای بار اول بغلت کردم باورم نمیشد که تو از وجود من باشی مال من باشیتعجبهاج واج نگات میکردم.یادمه جقدر اشک ریختم تا سینه گرفتی دو هفته تمام داغون بودم.چقدر ریز بودی میترسیدم بغلت کنم ولی حالا بزرگ شدی خودت میپری تو بغلم.بغلاون وقتها فقط شیر میخوردی و میخوابیدی و هیچ توانی نداشتی ولی حالا اونقدر بزگ شدی که معنی تمام حرفهای ما را میفهمی با لیوان اب میخوری بای بای میکنی من و بابا را مشناسی و خیلی تواناییهای دگیه داری زیادتشویقبزرگ شدی مامان خیلی بزرگ قربون خلقت خدا برم.یادمه وقتی میخوابیدی ساعتها نگات میکردم که مثل فرشته ها خواب بودی.فرشتهوقتی دل کوچولوت درد میکرد و کاری از من ساخته نبود پا به پات گریه میکردم گریهوقتی خوابت میومد و گریه میکردی من نمیفهمیدم و میذاشتم به پای دل دردت چقدر بی تجربه بودم منو ببخش مامانیخجالت.وقتهایی  که تب میکردی از واکسن یا سرما خورده بودی تا صبح بالای سرت بیدار بودم با وجود خستگی تا اذان صبح.خواب آلودغمناکوفتهایی که غذا نمیخوردی و در میموندم و مثل بچه ها گریه میکردمگریهاره مامان اون روزها با تموم سختی و خوشیهاش تموم شد یک سال گذشتبای باییاد اولین شیر خوردنت اولین خندیدنت اولین غذا خوردنت اولین نشستنت اولین قل خوردنت یاد اولین اب خوردنت و یاد اولین ایستادنت و یاد همه اولینهات به خیرمتنظردختر قشنکم بودن تو توی زندگی من و بابا ارش یه نعمته بزرگه امیدوارم که بتونیم از پس تربیتت و بزرگ کردنت به خوبی بر بیاییم و واسه خوشبختی تو هر کاری که از دستمون بر میاد انجام بدیم تا توی زندگی راحت و خوشبخت باشی و باعث افتخار من و پدرت باشی امید به خدایی که تو را به ما هدیه دادمحبتخدایا شکرت به خاط وجود دخترم محبتدر ضمن جشن تولدت هم روز شنبه 27 اردیبهشت از ساعت5 بعداز ظهر تا9 شب با شرکت مامان ها و نی نی ها برگزار میشه با دو روز تاخیربا عکسهای تولد بر میگردم بایییییییییییییبای بای

 

پسندها (13)

نظرات (15)

الهه(مامان یاسان)
25 اردیبهشت 93 20:22
سلام فریده جونم تولد گل دخترت مبارک آوا گی خاله یکساله شدنت مبارک ایشاالله 120 سالگیت
فریده مامان آیهان کوچولو
25 اردیبهشت 93 22:54
تولدت مبارک اوا جون. فریده جون کاملا درکت میکنم حس منم دقیقا مثه تو هستش.منم باورم نمیشه که داره یه سال تموم میشه. خانومی منم واسه آوا جون بهترینارو آرزو میکنم.بازم تولدت مبارک خانوم کوچولو.
عمه زهرا
26 اردیبهشت 93 12:31
تولدت مبارک عزیــــــــزم انشالا صد سال زنده باشی
حکیمه نیک بخت
26 اردیبهشت 93 22:18
تولدت مبااااااارک اوایی
میترا
27 اردیبهشت 93 15:57
چـــــــه زیـــــــبـــــــــــا نــــــــوشـــــــــــتــــــــــــی .......................
مامان امیـــرحسیــــن
27 اردیبهشت 93 17:41
تولدت مبار عزيزم منتظر عكسا و خبراي جديد هستم
مامانه ملیکا
28 اردیبهشت 93 13:09
سلام عزیزم تولدت مبارک اوا جون ایشالله 120 ساله بشی گلم به ما هم سر بزنید
مامانی
28 اردیبهشت 93 14:10
قابل شما رو نداشت
الهام مامان امیر علی جون
28 اردیبهشت 93 15:01
تولدت مبارک آوا جان. بی صبرانه منتظره عکس های تولدت هستم
الهام مامان امیر علی جون
28 اردیبهشت 93 15:01
مامان پرنیا
28 اردیبهشت 93 16:44
تولدت مبارررررررررک ناناز خاله
مامانه آنیتا
29 اردیبهشت 93 1:28
تولدت مبارک آوا جونم ایشالله 120 ساله بشی گلم
حکیمه نیک بخت
29 اردیبهشت 93 12:11
پس کی کامل مییشههههههههههههه
مامان
29 اردیبهشت 93 12:16
فریده جون این آدرس وب خواهر محمده (مثل هیچکس )خوشحال میشم بهمون سر بزنی
الهام مامان امیر علی جون
3 خرداد 93 13:04
خانومی رمزه مطالبت رو بهم میدی؟