اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 4 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

اخرین جمعه مرداد ماه

1393/6/2 14:46
نویسنده : مامان فریده
250 بازدید
اشتراک گذاری

من و تو تا ساعت 11.5 ظهر جمعه خواب بودیم و حسابی خستگی شب قبل را در کردیم. خندونکبعد بهت صبحانه دام و مشغول نظافت شدم و ناهار پختم تا ساعت 3که بابا از سر کار اومدو تو خواب بودی ما هم ناهار خوردیم و دراز کشییدیم هر کاری کردیم خوابمون نبرد من و بابا ولی تو ار ساعت 3 تا 6.5 خواب بودی و حسابی حالت جا اومد و سر حال بودی .بغلبابا دید خوابش نمیبره رفت ماشین را برد کارواش و منم بهت عصرونه دادم و قرار شد بریم شهر  رویاها(شهر بازی جدیدی که افتتاح شده و میگن بزرگ ترین و پیشرفته ترین شهر بازی توی خاور میانه هست)خلاصه با عمو اینا قرار گذاشتیم و ساعت 9.5 رسدیم در مغازشون و مغازه را تعطیل کردن و رفتیم به دنبال شهر رویاها از این اتوبان به این اتوبان تا بالاخره رسیدیم و کلی همه ذوق میکردیم مخصوصا من مثل بچه ها با دیدن این جور جاها هنوز هم ذوق زده میشم خندهو اگر به خاطر یه سری مساعل نبود پا به پای یچه ها بازی میکردم اخه من هنوز کودک درونم زندس و سرحال.گیجبگذیریم بابا و عمو رفتن دنبال بلیط که گفتن بلیط نیست و دیر اومدین و دیگه در ها را باز نمیکنن البته ناگفته نماند که نفری 40 هزار تومان هم بلیط بود.تعجبجناب عالی هم که با دیدن فواره های ورودی چراغ و اون همه نور هنوز نرسیده زدی زیر گریه و ترسیدی چون یکم هم تاریک بود غمناک.خلاصه دست از پا دراز تر و با غر غر و گریه های سونیا رفتیم واسه شام. به پیشنهاد من رفتیم پیتزا جمیرا خوردیم و بعدش رفتیم پارک نزدیک خونه عمو اینا و حدود 1 ساعت بازی کردین و تو اصلا حاظر نبودی از تاپ بیای بیرون و باز هم با گریه رفتی بغل بابا ولی تا نشستی داخل ماشین زدیم و رقصیدیم توی ماشین تا از سرت در بیاد .راضیاین هم از عکسهای روز جمعه توی پارکاینجا قبل از اومدن بابا هست که اومدیم تو پارکینک و منتظریم بابا بیاد چشات از نور فلشقه قهه          اهسته و با ترس قدم بر میداریتعجب                                                                                                          این هم سر در ورودی شهر رویاها که ما از ورود بهش ناکام ماندیمغمناک                                               وقتی میریم بیرون همش بغل زن عمویی و حسابی خستش میکنی خجالت                                     اون بچه که توی تاب بغل نشسته دختره ولی اصلا بهش نمیاد .ما فکر کردیم پسره و حسابی باهات دوست شده بودتعجبالهی من فدای اون نگاهت مامان کجا را نگاه میکنیبغل                                                           من و عمو و زن عمو خسته شدیم ولی بابا همچنان با انرزی باهاتون بازی میکرد تشویق                     یکی تووووووووو یکی سونیاااااااااااچشمک                                                                                                 با بابایی منتظر ین برین سرسره سواریگیج                                                                                         یوهوووووووووووو سرسره سواری چه حالی میده خندونک                                                     
 

پسندها (3)

نظرات (1)

غزل , باباییش
5 شهریور 93 9:36
خوش گذشته حسابی به سلامتی .... لباس اوا چه نازه ... خیلی بهش میاد ... ماشااله دخترت قد بلنده ... منم از این دخمل مو فینگولیا میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام .... از طرف من ببوسش .گنده