اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

تولد مامانی

1393/6/26 14:19
نویسنده : مامان فریده
308 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یعنی 25 شهریور تولدم بود خجالتمثل هر سال اول  صبح تبریک از طرف خواهر گل و دوست داشتنیم فریبا با تلفن شروع شد بعد بقیه خواهرها و مامان جون مرضیه  دستشون درد نکنه ممنون که یادم بودن و هستن آرامو شب هم با هدیه از طرف بابایی کلی سوپرایز شدم خندونکو خوشحال بابا میخواست واسم گوشی بخره که من قبول نکردم و ولی بابا اصرار داشت واسم هدیه بخره و از اونجایی که من عاشق طلا هستم شب با یه انگشتر خوشگل طلا اومد خونه تو یه جعبه خیلی خوشگل تر ولی واسم تنگه امروز میخوام برم بزرگش کنم وقتی گرفتمش عکسشو میزارم.یه چیزی که همیشه گفتم و باز هم میگم اینکه شوهر من یه دونس و تکه از خدا میخوام سایش بالا سر من و دختر نازمون باشه چشمکارش گلم دستت درد نکنه نمیدونم چه جوری این محبتت را جبران کنمو خدایاااااااا شکرت که ارشی شوهر منههههههههههه محبت

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان پرنیا
26 شهریور 93 16:54
تولدت مبارک عزیزم انشالله همیشه شاد و سلامت باشی
مامان پرنیا
26 شهریور 93 16:56
مامانی رمزو میدی
مامان فریده
پاسخ
گلم مطلب های رمز دار فقط واسه اوا نوشته میشه رمز را به کسی نمیدم شرمنده عزیزم
غزل
29 شهریور 93 11:24
مبارکه... مبارکه ...به سلامتی هم تولدت هم کادوی نازت ...ایششششششششششششششششششششششششششششششالا همیشه سایه شوهرت رو داشته باشی ...
مامان محمد هانی
30 شهریور 93 14:12
تولدت مبارک مامانی آوا از طرف آوا و مامان محمدهانی
مامان آیهان
30 شهریور 93 14:26
فریده جون دوست خوبم تولدت مبارکککککککککککککککککک
مامان نازنین جون
30 شهریور 93 23:56
تولدت مبارک مامان آوا جوون انشاا.. که همیشه سایه ی شوشو خان بالای سرت باشه