اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

مهمان عزیز

1393/10/24 1:35
نویسنده : مامان فریده
315 بازدید
اشتراک گذاری

چهار شنبه اون هفته مامان شهناز مارو غافل گیر و خبر داد که شب میاد خونه ما .تعجبواااااااااای که من چقدر خوشحال بودم و دلم هواشو کرده بود همش به بابایی میگفتم کاش مامانت و عمه مریم بیان اینجا دلم براشون تنگ شده.محبتمتاسفانه عمه کار داشت نیومد.غمگینمامان شهناز ساعت 10 شب رسید و با بابا اومدن خونه تا شنبه صبح هم با ما بود و حسابی بهمون خوش گذشت و رفتیم هایپر و پاشاژ و ماست بستنی و خلاصه خوش گذروندیم. و تو هم حسابی خوش گذشت و کلی شاد بودی از اینکه مهمون داریم به مامان شهناز میگفتی عمی قه قهههر چی هم بهت میگفتیم عمه نیست مامانیه قبول نداشتی میگفتی عمی.چشمکحتی فردا صبحش که از خواب بیدار شدی  تا چشمت را باز کردی سریع تو سالن جای خواب مامانی را نشون دادی و گفتی عمی الهی قرونت برم که دنبالش میگشتی بهت گفتم عمی نیست رفت.دیگه اروم شدی بغلباز شب تو ماشین بر گشتی صندلی عقب را نگاه کردی . سرتو میچرخوندی بلکه عمی را یا همون مامانی را ببینی گفتم عمی رفته خونشون بازم میاد گفتی رفت گفتم اره قربون اون هوش و دل مهربونت بشمممم من بوسکه تو هم مثل ما عادت کرده بودی به وجود مامان شهناز محبتاینفدر سرگم بودیم یادم رفت عکس بگیرم فقط این چند تا عکس را دارم از روزی که با مامان شهناز رفته بودیم پاساژ سیتی سنتر طبقه بالا هم این اقا خرسه را دیدیم که من پیشنهاد دام عکس بگیرین اولش ترسیدی زدی زیر گریه ولی بعد باهاش دوست شدیخندهجمعه ظهر هم ناهار پیراشکی میکر درست کردم که جای همگی خالی خیلی خوشمزه بودزبان         جمعه شب هم در یک اقدام ضربتی کالباس درست کردم و دادم یکم مامان شهناز با خودش ببره واسه عمه جاتون خیلییییییییییی خالی این عکسها هم مربوط به ظهر پنج شنبه هست که مثلا اومدبم تو سالن بخوابیم ولی مگه خوابیدی همش اتیش سوزوندی تو این تاریکی رفتی کفش منو گیر اوردی داری به زور میکنی پات و هی میخوردی زمین ولی باز با هر زحمتی بود بلند میشدی و باززززززززززز میوفتادیقه قهه                            

پسندها (4)

نظرات (3)

غزل
24 دی 93 14:48
مامان و بابا
24 دی 93 15:35
خدا حفظت کنه پس به سلامتی مامان شهنازم دیدی و خوش گذشته؟؟؟خدا راشکر. کوچولوی مهربون عمی دوست قدر مامانتو بدون چیزای خوشمزه واست میپزه
مامانی
25 دی 93 8:27
همیشه خوش باشید عمیییییییی