اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

روروعک برای اولین بار و....

1392/9/1 17:48
نویسنده : مامان فریده
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشششششششششق مامانقلباین  روزها خیلی شیرین و خوردنی شدی  دختر اروم و خوش خنده ای هستی و با خندهات دل همه را میبری . عسل مامان امروز روز دوشنبه 15/7/92برای اولین بار وقتی که 4 ماه و 21 روزت بود گذاشتم داخل روروعکهوراهوراهوراهوررررررررررررا خیلی دوست داشتی و کلی هیجان زده شده بودی ولی پاهات را کامل نمیچسبونی به زمین یکم دیگه که قدت بلندتر شد پاهات کامل میرسه ولی بعد از از ده دقیقه شروع کردی به لیس زدن و خوردن وسیله های جلو روروعکت  بعد هم دماغت را زدی بهشون و گریه کردی منم اوردمت بیرونناراحتولی در کل خوبه و میشه یه وقتهایی که من کار دارم تو باهاش سر گرم بشی.گل مامان هنوز موفق نشدی خودت دمر بشی و با کمک ما دمر میشی ولی تلاشت خوبه و همین روزاس که خودت دمر بشی. وقتی باهات بازی میکنیم قهقهه میزنی و کلی ذوق میکنی قهقههقهقههراستی قطره اهن هم واست شروع کردم و تو راحت میخوریخوشمزه.خوابت خوبه ما را اصلا شبها اذیت نمیکنی تشویقصلا اهل گریه نیستی و زود اروم میشی تشویقتعاشق تماشای تلوزیونی و با عروسکهای کوچولو نیم ساعت سر گرم میشی تشویقهر روز بهت اب  میدم و تو با لذت میخوری  از 2 هفته پیش شروع به اب خوردن کردیخوشمزهشلوار سایز 2 هم اندازت شد هوررررررررراهوراخلاصه که من عاشقت و بی نهایت دوستت دارم دخترمماچفدای اون نگات                                  ببین پاهات به زمین نمیرسهچشمک                            و مشغول خوردن شدییییییییییکلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)