اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

اولین سرما خوردگی گلم

1392/9/30 1:49
نویسنده : مامان فریده
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ریزه میزه مامانبغلماچالهی فدات بشم که سرمااااااااااا خوردی . من همیشه از سرما خوردگی میترسیدم و اخر هم سرم اومدگریهدو شب پیش تب کردی و هر کاری میکردم استامینوفن نمیخوردی و تو دهنت نگه میداشتی و میریختی بیرونکلافهما هم مجبور شدیم پاشویت کنیم تا تبت قطع بشه که خدا را شکر قطع شد و تب نداری ولییییییییییی الان 2 روزه سرفه میکنی ولی اب ریزش نداری  و عطسه هم تک و توک میکنییییییی ناراحت اما وقتی شیرت میدم میفهمم که ته گلوت چرکه و به سختی اب دهنت را فرو میدی چرک میاد تو گلوت و حالت تهوع میگیریناراحتگریه حتی حال نداری با عروسکهات بازی کنی ناراحت  الهی دورت بگردم دیروز هم که از صبح خونه مامان جان بودیم سوپ واست درست کردم و فقط چند قاشق اون هم به زور خوردی و من کلی هرس خوردمگریهو ناراحت شدم اخه باید با غذا خوردن و شیر خوردن خوب بشی مامان دوست ندارم بهت دارو بدممشغول تلفنامیدوارم تب نکنی و گلوت هم خوب بشه زودتر از خدا میخوام که تو و همه نی نی ها یی که سرماااااااااا خوردن زود زود خوب بشنفرشتهگلم تازه یکم جون گرفتی اگه خوب نشی اب میشیگریهبرای اوای من دعااااااااااااا کنین دوست جوناااااااااااااادوستت دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)