اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

یک غذای جدید و یک ریسک بزرگ

1392/9/30 1:45
نویسنده : مامان فریده
227 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عسلی مامان  امروز 18/9/1392 و قتی که 6 ماه و 23 روزه بودی تصمیم گرفتم که یه چند روز بهت سوپ ندم اخه احساس میکنم دوست ندار ی دیگه و برات یکنواخت شده ناراحتصبح بهت حریره بادوم دادم و خدا راشکر خوردی لبخندبر عکس این 3 روز که تو خوردن اذیت کردیاوهاز امروز هم واست پوره سیب زمینی برای اولین بار درست کردم  البته یک هفته زود شروع کردم ابله که خدا را شکر مثل همیشه  که یه غذای جدید را دوست داری و میخوری این را هم  دوست داشتی و خوردی نوش جونت خوشمزهواما ریسک بزرگ اینکه بعد از 2  ماه از شیر پاستوریزه یا همون شیر گاو استفاده کردم  تو غذات البته با کلی استرس و ترس و صلواتاسترساسترس  دلم را زدم به دریا و  امیدوارم بهش الرژی نداشته باشی و بهت بسازه نگران و از این به بعد بتونی بخوری تا یکم جون یگیری وهم یه تنوعی باشه برات چشمک به امید خداااااااااااااااا تو همه امید من و بابایی دوستت دارم دخترک خوشگل خودمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

میترا
19 آذر 92 12:22
به به غذای جدید
مامان فریده
پاسخ
ممنون دوست خوبم
میترا
19 آذر 92 12:23
مامان آوا
19 آذر 92 14:05
سلام مامانی اصلا نترس همه چی بده بخوره منم به دخترم از 4 ماهگی غذا دادم ماست هم بده بخوره خیلی برای بچه ها خوبه البته با شکر به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
مامان فریده
پاسخ
سلام عزیزم اره میخوام ماست هم شروع کنم ممنون عزیز دلم
مامان آوا
19 آذر 92 14:06
عزیزم ماشاالله خیلی نازه بوس بوس بوس
مامان فریده
پاسخ
چشمات ناز میبینه
الهه(مامان یاسان)
20 آذر 92 12:18
سلام فریده جونم تورو خدا اشتباه من رو تکرار نکن من هی میگفتم نه این براش بده نه این براش زوده نه این یکی آلرژی زا بخدا طوری شده که بچه ام رو بدغذاش کردم حالا باید باسرنگ بهش غذا بدم چونکه به هیچ عنوان دهنش رو باز نمیکنه آوا جونم خاله نوش جونت تا میتونی بخور و مامانی رو حرص نده
مامان فریده
پاسخ
سلام عزیزم خوبی اخه اوا هم خیلی بد غذاست نمیخوره پدرم در اومده اگه بخوره حرفی نیست همه چی میدم ممنون عزیزم