اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

چه خبر

1392/10/14 19:23
نویسنده : مامان فریده
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم اومدوم از خبرها و اتفاقهای این روزها واست بگم بغلماچخوب اول از این برم سراغ اون هفته که مامان جان مرضیه اون هفته 4شنبه بعد از 1 هفته ندیدنت اومد خونمون و برات یه المهههههههههههههه ماهیچههههههههههه  خریده بود دستشون درد نکنه گفتن دیگه ما برا اوا ماهیچه میخریمچشمکبالاخره مامان جان اسباب کشی کرد  و رفت خونه جدیدی که خریدن مبارکشون باشه. قلبپنجشنبه هم که تعطیل بود و بابا خونه بود من هم از فرصت سو استفاده کردم و به کمک بابا همه خونه از یخچال و گاز گرفته تا داخل کمدها را تمیز کردیم و خیلی خسته شدیم سبزدست بابایی هم درد نکنه مرسی ارش جوننیشخند بعد از تمیز کاری به کمک بابایی یکم سر موهات را کوتاه کردم اخه خیلی بلند شده بود و عرق میکردی تا واسه عید دیگه بلند بشه ولی مگه میزاشتی همش میخواستی قیچی را بگیری و گریه میکردی من هم سریع کوتاه کردم  بابایی از کوتاه کردن موهات عکس گرفته که برات میزارم و بعد هم بردمت حمام و حسابی اب بازی کردی و بعد هم رفتیم بیرون دور زدیم قلبدیگه  اینکه دیشب هم که جمعه بود تصمیم گرفتیم بریم هایپراستار خرید واسه خونه و چون سرد بود مجبور شدم تو را بزارم پیش مامات جان و دو تایی بریم جات خالی بود ولی من و بابا یاد روزهایی افتادیم که نی نی نداشنتیم و کلی با هم حرف زدیم و از نبودت استفاده کردیم و اهنگ با صدای بلند گوش دادیمنیشخندو شب هم ساعت 11 رسیدیم خونه مامان جان و همه خاله هم اونجا بودن  زندایی سمانه هم که بارداره حسابی شکمش قلمبه شده انشالاه نی نی سالم بیاد قلب موقع شام خوردین یه تکه نون دادم دستت که مثل همیشه فقط خورد کردی و نخوردی.ناراحتبالاخره رفتم با باجان حسین عکسهات را  از اتلیه گرفتم که خیلی یییییییی خوب شده بود این بار سنگ تموم گذاشتن همونی بود که میخواستم ساده و شیک خیلی خوشحال شدم  عکسهای کوچیک هم به همه یادگاری دادم.لبخندبرا لثه هات هم که میخواره و سفید شده هم یه ژل امریکایی عالی با یه مسواک انگشتی خریدم که برات شبها میزنم . امشب هم میخوایم بریم واست شامپو سر و تخم بلدرچین بخریم چون بابا اصرار داره وسایل بهداشی دخترش موستلا باشه  و هایپر نداشت یکم گرونه ولی یکی یه دونه بابایی هستی دیگه کاریش نمیشه کرد. خندهدیگه خبر خواستی نیست تا بعد بای بای گل قشنگم بووووووووووووووس این هم عکس کوتاه کردن موهاتالهی بمیرم که بغض کردی مادرفدات بشم من که اینقدر خوشگل شدی ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فریبا
15 دی 92 18:13
الهیییییییییییییییییییییییییییییی قربون بغضت برم خاله جون بمیذم موهات گشنگ شده مبارکه
میترا
15 دی 92 18:45
مو کوتاه کردنت مبارک دست مامان جونت درد نکند همیشه زحکت بکشد و شما را خوشحال کند منتظر عکس ها هستیم
مامان فریده
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامان محمدهانی جون
15 دی 92 21:40
ماشاا... چقدر بزرگ شدی خانم شدی....دست مامان درد نکنه... محمد هانی هم موهاhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/12.gifشو آلمانی زده
مامان فریده
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان سینا
15 دی 92 22:59
بخورمت ایشالا
سمانه.
19 دی 92 17:45
عزیزم که اینقدر ناز نشستی و نگاه میکنی بوسسسسس