اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

متفرقه از اخرین روزهای 8 ماهگی به روایت تصویر

1392/10/22 14:47
نویسنده : مامان فریده
243 بازدید
اشتراک گذاری

اوا حسابی تو روروعک سواری پیشرفت کرده و وقتی رو سرامیک باشه به سرعت نور میگرده البته دخترم رو فرش  هم دیگه راه میره با روروعک تشویقگیر میدی به پلاستیک سطل زباله و رومیزیخندهتا فلش دوربین را میبینی این جوری میشیتعجبو باز همتعجبدیگه هر چی صدا کردم محل ندادی  نمیدونم چه جوری از این راه باریک رد شدی شیطون بلاتعجبچند روز پیش سرت را گذاشته بودی رو شونه بابا که خیلی خوشکل ژشست گرفته بودی تا خواستم عکس بگیرم سرت را برداشتی و دیگه اونطوری نشد که دلم میخواستناراحتالهی بمیرم که لثه هات میخواره و باز هم از فلش دوربین چشمات رابستیگریهاین عکسها رو دو شب پیش ازت گرفتم که ساعت 1 شب بود و نمیخوابیدی در صورتی که خیلی  خوابت میومد ولی میخواستی باهات باز کنیم و مرتب بر میگشتی و پشتت را میکردی به من و همش میخواستی برگردی عکس تابلو بالا سر تخت را ببینی که عکس عروسی من و بابا ارشهنیشخندفدای اون ژستت بشم طلا خانومماچای فضول میخوای دوربین را از من بگیریتعجبتا دوربین را میبینی سریع نگاه میکنی بهشقلبو باززززززززز هم فلش دوربیننیشخنداین عکسها هم مربوط میشه به اون هفته و بازی تو ساعت 9 شب من و تو تنها بودیم و منتظر باباچشمکمیخوای دوربین را بگیری و بازززززززززززززز هم فلش دوربین خندهدلم میخواد درسته قورتت بدم کوچولوی منابله و این عکسهای دیگه از اوا عسلی تو روروعک با مدل موهای جدیدماچقربون اون نگاهت بشم منبغلعاشق این تیز بینیت هستم مادددرنیشخنداخ که من میمیرم برا اون نگاه کردنتقلبو خواب دلچسب 3 ساعته بعد از بازیگوشی و شیطونیخوابو در اخر خواب نااااااااااااااااززز یک فرشششتههههههههههفرشتهفرشتهخوابخواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

❤خونه نمدی❤
22 دی 92 14:14
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن گیفت تولد -گیفت نوزاد-گیفت دندونی کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
فریبا
22 دی 92 15:53
عااااااااااااااااااشششششششششششششششششقتم خاله به قشنگی تو ندیدم.
میترا
22 دی 92 19:56
ای جان چه خوابی رفتااره خاله جون بس که شیطونی کرده
مامان آوا
23 دی 92 18:35
قربونت بشم مثل فرشته ها خوابیدی
مامان فریده
پاسخ
مرسی مامان اوا جون
مامان علی کوچولو
25 دی 92 0:06
عزیییییییییییییزم
مامان فریده
پاسخ
فداتتتتتتتتت
مامان آيهان
25 دی 92 23:42
اى جانم ماشالله دختر زرنگ چه خوب روروئک سوارى مىکنى قربونت برم خوابىدنت هم مثل فرشته هاست
مامان فریده
پاسخ
ممنون دوست خوبم که به ما سر میزنی
nazanin(khale ye bahar(
3 بهمن 92 16:20
مامان فریده دخملیییییییییییییییت خیییییییییلییییییی نازووووووو شیریییییییینه قربونش برم خداحفظش کنه...دوسته خوبم من خاله بهارم مامیش نیستم عزیزم