اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

اوا و مامانی سرما خوردن

1392/11/19 14:07
نویسنده : مامان فریده
224 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل کوچولوی من الهی بمیرم برات که دوباره سرما خوردیگریهاین بار مقصر من بودم خجالتچون یه روز که از مغازه بر میگشتم و لباسم کم بود و هوا سرد وبرفی من سرما خوردم  ولی زود اومدم خونه از مامان جان قرص گرفتم خوردم و با اینکه مراعات کردم و زیاد بغلت نگرفتم ولییییییییی متاسفانه امروز دیدم که ابریزش بینی شدید داری و عطسه میکنی و سرما خوردی الهی بمیرم خیلی به خودم فحش دادم که تو را مریض کردم کور شم الهی گریهمنم گلوم خوب شده ولی بدن درد دارم و همچنان ابریزش .امروز صبح که صبحانه خوردی و زرده تخم مرغت را خوردی دیگه هیچی نخوردی و فقط شیر میخوردی درست مثل دفعه قبل که غذا نمیخوردی. اون بار 3 روزه خوب شدی امیدوارم زود خوب بشی و طول نکشه ناراحت امروز 4 بار واست غذا گرم کردم ولی لب نزدی و گریه میکردی و میریختی بیرونناراحتاز چشمات اب میاد شدید و ابریزش بینیت بیشتر شده ولی خدا را شکر تب نداری و سرفه نمیکنی امیدوارم زود خوب بشی چون من طاقت ندارم مریضیت را ببینمگریهخیلی خوب غذا میخوری و اصلا منو هرس نمیدی ولیییییییییی وقتی مریض میشی اب هم نمیخوری هیچی نمیخوریییییییییی ومن داغون میشم. خلاصه من کمبود خواب دارم چون عصر نزاشتی بخوابم و با وجود سرما خوردگی شیطونی میکردی قربونت برم من قلب.واست بخور روشن کردم و امروز بالاخره بعد از چند هفته خونه را تمیز کردم چون  خیلی اوضاع خراب بود و الان اصلا حال ندارم و تو را که میبینم با اون چشمای پر از اب دلم خون میشه.خدایا اوای من زود خوب بشه امینفرشتهو این هم عکسهای اوای مریض و بی حال من در حال دمر شدن مثل روال هر شب قبل از خوابنیشخندمثلا مریضیتعجبمگه مجبوری دخترشیطانبگیر بخواب نیم وجبی مگه مریض نیستیمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیهان کوچولو
19 بهمن 92 2:30
منو آیهانم سرما خوردیم. ایشالله زود زود خوب میشین.
میترا
19 بهمن 92 13:14
خانمی تا زمستان هست سرماخوردگی هم هست . انشاالله اوا جانم زودی خوب بشه . داروهایش را سر وقت بهش بده.
مامان علی کوچولو
20 بهمن 92 14:11
ایشاا.. زود خوب میشه آوا جون