اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

دخترمون 9 ماهه شد

1392/11/25 13:05
نویسنده : مامان فریده
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم 9 ماهگیت مبارککککککک  هوراهوراماچ 9 ماهه  که با مایی و ما چه خوشبختیم از این که تو را داریم . الان اندازه اون9 ماهی که باردار بودم و توی شکمم بودی 9 ماهه که زمینی شدی و توی این دنیایی ماچبزرگ شدی و شیطون و البته خیلییییییییی باهوش. دست دسی میکنیتشویقسق میزنی بغلمیخوای مثل من بشکن بزنی با اون انگشتهای کوچولوت. بهت میگم فین کن فین میکنیخندهیه المه حرف میزنی که من نمیفهمم چی میگیییناراحتد د میگی اد میگی با یه المه حرف دیگه تا میگم بابا ارش کو بر میگردی نگاش میکنی میری سمت در منتظر بابا با روروعک میشینی الهی فدات بشم. به من میگی م م می می بیشتر تو گریه هات من را صدا میکنی م م دردت تو جونم ماچ فرق دعوا و اخم و خنده را میفهمی بهت میگم هیس ساکت میشی ناراحت تا دستمون را باز میکنیم بغلت کنیم تو هم دستت را باز میکنی و اماده میشی واسه بغل بغل عاشق برنامه کودکی از موزیک قر دار خوشت میاد مثل مانی نیشخند خیلی خوب  غذا میخوری و فقط همون 4 روز به خاطر سرماخوردگیت اذیت کردی عزیزم. هنوز با قطره هات مشکل دارم و هم منو اذیت میکنی بخوری هم خودت راگریهخوب میخوابی خدا را شکر بعد از صبحانه 2 ساعت میخواب بعد از ناهار هم 3 ساعت یا 2 ساعت بعضی شبها بیدار نمیشی واسه شیر بعضی شبها بیدار میشی .اصلا اهل گریه نیستی فقط موقع خواب اگه خوابت دیر بشه گریه میکنیتعجببا خودت بازی میکنی و حرف میزنی عاشق روروعکتی و توش حسابی واسه خودت کیف میکنی. از غذای انگشتی خوشت میاد و هر چیزی را با دست بهت بدم میخوری .همه چیز را میبری سمت دهنت . از دندون هم خبری نیست فعلا. عاشق حمام و اب بازی هستی دیگه تو ماشین شیر نمیخوری و فقط میخوای بیرون را تماشا کنی از دالی بازی و اتل متل خوشت میاد و میخندی . تا میگم بیا می می بخور میفهمی ذوق میکنی خودت را لوس میکنی. عاشق موکندنی عاشق سیم تلفن و نخ خوردنی نیشخنداز کلاه سر کردن همچنان بدت میاد و گریه میکن. عاش قل خوردنی 3 سوت بر میگردی و دور 180 درجه میزنی رو زمین وتخت تشویقو کلام اخر اینکه دوستت دارم فقط همین ماچاین هم 2تا عکس از 9 ماهگی عزیز دلم اینجا دیشبه که  تازه از بیرون اومده بودیم و بابا به مناسبت ولن تاین( روز عشق) ما را شام برد فست فود سکه طلا و تو تو ماشینت خوابت را رفته بودی و سر حال تا اومدیم خونه شروع کردی به شیطونی ساعت 1 شب بودو ما خوابالوخمیازهو توخندهالهی من فدای اون نگاهت بشم فرشته خوشگلمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آوا
25 بهمن 92 23:31
9 ماهگیت مبارکککککککککککککککککککک باشه آوا جون
آخرین پلان
26 بهمن 92 11:53
آوای عزیز همیشه زنده و سلامت باشی
میترا
28 بهمن 92 9:28
99999999999 ماهگیت مبارک فریده جون 9ماه بارداریت و زایمانت گذشته