اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

اتلیه مامان فریده به مناسبت روز عشق

1392/11/25 17:57
نویسنده : مامان فریده
495 بازدید
اشتراک گذاری

و این هم دو تا عشق های زندگی من ارش و اواقلبعاشق هر دوتاتون هستم قلباین هم دو تا عشق هام با یه ناهار ولن تاینی ناهار پلو زعفرانی با جوجه درست کردم ولی چون بابا عجله داشت و باید میرفت مغازه اومد ناهار با ما باشه و بره و بیچاره خسته از سر کار اومده بود اول عکس گرفتیم بعد ناهار اوردمچشمکهدیه من به بابا این کارت عشقولانه بودخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیهان کوچولو
26 بهمن 92 15:30
ولنتاینتون مبارک باشه. عکسا خیلی ناز شده
مامان کوثری
28 بهمن 92 5:04
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
میترا
28 بهمن 92 9:25
وای چه مامان هنرمندی اوا جان تو عکس ها خیلی ناز شده از طرف من ببوسششششششششششششششششش
مامان آیهان
6 اسفند 92 19:53
مامان فریده دستت دردنکنه کارت عالی بود دوست هنرمندم