اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

چکاپ 8 ماهگی

1392/11/26 11:35
نویسنده : مامان فریده
190 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم مطب دکتر بدیعی که وزنت شده بود 6900 و قدت هم 66 بود چشمک

 

و دور سرت هم 44 بود دکتر  تا تو را دید گفت که اوا دختر خیلی زرنگی هستش و زیادتر از سنش میفهمه گفت که تو خیلی باهوشی و اگه روت کار کنیم یه نابغه میشینیشخندالهی فدات بشم نابغه کوچولو بغلو واست یه قطره اهن  جارحی دادو یه مولتی ویتامین و گفت میتونی همه مغزها را هم بخوری و وعده غذاییت باید بشه 4 الی 5 وعده .و واسه اینکه  اشتهای بیشترت  بشه هم بیبی جویس نوشت . امروز هم بابا جان حسین زحمت کشید ما را برد مرکز بهداشت که یکم دیر رسیدیم ولی خدا راشکر یکی دو نفر بودن و کار ما را انجام دادن وزنت این بار با وزنی که دکتر گرفت یکی بود .و روی نمودار خوذت هستی و خانوم مسعول گفت که خوبه ماشالاتشویقو باز هم توصیه های جدید کردن و وقتی تو رو میز نشسته بودی و من داشتم حرف میزدم با اینکه حواسم بهت بود ولی مسعول لونجا مرتب میگفت نیوفته نیوفتهتعجبگفتم نه خیالتون راحت که رو کرد به خانوم همکارش و گفت ماشالا خیلی بچه زبلی هستش خندهاخه همش میخواستی خودکار و کاغذهای رو میز را برداری ای شیییییییطون کوچولوووووووووخندهو من این بار واقعا از وزن گیریت راضی بودم و خدا را شکر کردم خدایاااااااا شکرت به خاطر فرشته کوچولویی که به من بخشیدی خودت مواظبش باش سپردمش به خودت خداااااااااااااقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

امیر و مامیش
27 دی 92 0:26
سلام فریده جون ممنونم از تسلیتتون وجود شما دلگرمی برای ما راستی عکسای گل دخملی رو از اتلیه گرفتین؟ ما بیایم ببینیم بالاخره پسر ما بزرگتره ها جچشم خریداری داریم خخخخخخخخخ
مامان فریده
پاسخ
ممنون عزیزم که سر میزنی الهی من فدای پسر گلک بشم عزیز خالشه امیر جون
مامان آیهان کوچولو
27 دی 92 8:08
فریده جون ممنون عزیزم.منو پسرم هم تو و دختر نازتونو لینک میکنیم. انشاالله تن این دختر نابغه و ناز همیشه سالم باشه.
مامان فریده
پاسخ
مرسی عزیز دلم ایهان جون را ببوس