اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

یه شب با سونیا دختر عموی مهربون

1392/11/30 12:47
نویسنده : مامان فریده
293 بازدید
اشتراک گذاری

پریشب عمو فرهنگ زنگ زد به بابا گفت بعد از شام میاین دیدن ما دور هم باشیم و سونیا اوا را ببینه و هر چی بابا اصرار کرد واسه شام بیان قبول نکردن من و تو سونیا را وقتی 3 ماهه بودی و رفته بودیم اراک و خونشون اراک بود دیده بودیم و از اون وقت دیگه ندیده بودیمتعجب متاسفانه خجالتخیلییییییییی دلم براش تنگ شده بود چند بار میخواستیم بریم ببینیمش ولی نشدناراحتسونیا خیلیییییییی خوشگل و مهربونه و تو را خیلی دوست داره و اصلا بهت حسودی نمیکنه امیدوارم بزرگتر شدی بیشتر با هم باشید. خیال باطل و به نظر من خیلی خوب شد اومدن دویاره اصفهان زندگی کنن برای همیشه الان جند ماهی میشه که اومدن اصفهان. خلاصه که دیشب خونه را تمیز کردیم و رفتیم حمام و  بعد حمام 1 ساعتی خوابیدی و سر حال شدی بهت شام دادم خوب خوردی نوش جونت عزیزم ماچ دیگه منتظر بودیم تا بیان بابا هم میوه و شیرینی خرید منم چیدم تو ظرف و یه ظرف پفک هم اماده کردم و چایی هم دم کردم و ساعت 10 اومدن بابا حسین  هم باهاشون بود( بابای بابا ارش)واست هدیه اوردن خیلییییییی قشنگ بود دست عمو جون و زن عموسحر با سلیقه درد نکنه خیلی با سلیقه بود تشویقهدیت که واست عکسشو میزارم. تا از در اومد تو گفت مامانم گفته نباید اوا را بوس کرد صورتش دونه میزنهنیشخندعزیزم با اون ادبشبغل  سونیا باهات بازی میکرد و میگفت بهت اوا من خیلی دوستت دارم که دوربینم را دادم بهتنیشخندولی ساعت 11.5 رفتن چون سونیا میره مهد باید میرفتن اخر شب هم بهم گفت زن عمو من گرسنمه بهش شام دادم خورد و رفتن خوشمزهروی هم رفته خوب بود  خیلی حرف زدیم و خندیدیم از دست عموفرهنگ خندهخیلی وقت بود دور هم جمع نشده بودیمخیال باطلخوب بریم سراغ عکسهای دیشب دخترکم اماده شده و منتظر مهمونهاشقلبجدیدا این جوری تعجب میکنی نیشخندداری تلوزیون میبینی اون هم با این دقتتعجبفدای اون پاپیونهای سرتماچعاشق جوراباتینیشخندو پیام بازرگانی مولفیکس شروع میشودخندهتو و سونیا جون در حال خیار خوردنخوشمزهقربونت برم که لثه هات میخوارهماچهواست رفت به پفکهانیشخنددوربین اسباب بازی سونیا دستتهماچداری با دوربینش بازی میکنید و بهش تعارف میکنیچشمکعمو هم اومد وسط بازیخندهداری واسه عموناز میکنیقلبببین چه جوری عمو را نگاه میکنیتعجباین هم هدیه ای که واست اوردن خیلی خوشگلهقلباین میمون کوچولو هم سونیا واست از اسباب بازیهای خودش اورده میگفت واسه اوا جایزه اوردیمخندهواست کادو کرده بود داد به من دستش درد نکنه تشویقبابا هم واسه سونیا یه تخم مرغ لپ لپ یا شانسی بزرگ خریدقلبکه خوشش اومده بودقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پرنیا
29 بهمن 92 14:07
سلام مامانی دختر نازی داری من شما رو لینک کردم شما هم به ما سر بزن
سارا
29 بهمن 92 19:57
خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هنوز كله شق هستي... نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ حالا كه به حرفم گوش نكردي باید یه سر به من بزنی
میترا
30 بهمن 92 13:44
مامان آوا
30 بهمن 92 18:32
چه دعایی کنمت بهتر از این: خنده ات از ته دل گریه ات از سر شوق و دلت کلبه ای از مهر و صفا قلب تو جلوه ای عشق و ارادت به خدا
هستی وداداشش هیربد
5 اسفند 92 20:27
سلام مرسی بهمون سرزدی خاله جون ماشالله اوا جون خیلی خشگله مامانی لطفا براش اسپنددودکن ازطرف منم بوسش کنین
امیری و مامانش
7 اسفند 92 13:02
ای جونم عزیزمممممممممممممممممم عقش من علوس خودمی بچم اومده ژای کامی عکسای اوا رو میگه نی نی جون خخخخخخخ
nazanin(khale ye bahar(
8 اسفند 92 10:51
واییییییییی جوووووووووووووووونم دخمله ناااااااااااااااااز چه خوشتیپم کرده وروجک