اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

باز هم برای ارشم

1393/2/18 21:18
نویسنده : مامان فریده
248 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بابا ارش بعد از خستگی سر کار زنگید خونه گفت چی میخوای برا تولد اوا بگو برم بخرمتعجبگفتم خسته ای  بیا خونه گفت نه بگو  میخرم چشمکمنم یه لیست بلند بالا نوشته بودم واسش خوندم خندونکپشت تلفن یاداشت کرد و ظهر با یه المه وسیله ای تزیین مثل بادبادک و شمع و این چیزا اومد خونه همه همونی بود که میخواستم جشنیه سری دیگه از وسیله ها هم گیرش نیومده بود گفت شنبه میخرم بی حوصلهخوب حالا اینا را گفتم که بگم ارش خوبم ممنون از اینکه خوشحالی من برات مهمه .ممنون از اینکه به من و اوا اهمیت میدی. ممنون از این که پا به پای من نی نی داری میکنی با تموم خستگیت. ممنون از اینکه برای دل من و اوا زندگی میکنی. ممنون از اینکه برای اینکه من دوست دارم تولد بگیرم برا یگانه دخترم تو  به من دل میدی و کمک میدی. ممنون از اینکه هستی . ممنون از اینکه خنده اوا و من برات مهمه. ممنون از اینکه وقتی خسته از نی نی داری بهت میزنگم با صبوری منو دلداری میدی  و میگی بپوش بریم بیرون حال و هوات عوض بشه خلاصه که خدایاااااااااااااا ممنون از اینکه ارشی شوهر منههههههههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آرزو
19 اردیبهشت 93 10:43
خداروشکرکه شوهربه این خوبی داری عزیزمایشاا...به پای هم پیرشین
مامان پرنیا
19 اردیبهشت 93 16:48
وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸….. *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*
مامان محمد هانی
19 اردیبهشت 93 20:49
ببین چه بابا مامان خوبی داری آوا جون گلی...همه کاری می کنن و خستگیها رو به جون می خرند فقط به عشق تو
عمه زهرا
19 اردیبهشت 93 23:40
دست بابایی درد نکنه که اینقدر باحوصله است
مامانی
20 اردیبهشت 93 10:00
ایول بابا اسفند یادت نره
میترا
20 اردیبهشت 93 10:07
هنرمند کسى است که اشگ دیگران را به لبخند شادى تبدیل کند.
مامان آنی
21 اردیبهشت 93 9:58
خداشمارو برای هم نگه دارهو همیشه شاد و سلامت باشین