اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

5 روز دیگه

1393/2/20 12:48
نویسنده : مامان فریده
221 بازدید
اشتراک گذاری

فقط 5 روز دیگه مونده تا تولد یک سالگی عشقم. جشنمحبت فقط 5 روز دیگه مونده تا یک ساله بشی دخترک قشنگم.بوسفقط 5 روزه دیگه مونده تا روز تولدت  عروسک من بغلتولد تو یعنی امید زندگی من یعنی همه هستی منمحبتفقط خدا میدونه چقدر منتظر بودم تا یک ساله بشی خدا میدونه چه حسی دارم حس هیجان مثل یه بچه ذوق دارم و خوشحالم یه حس خاص یه حس عجیب که تا حالا تجربه نکرده بودم حس مادری فرشتهمادر یک دختر یک ساله فقط 5  روز دیگه مونده  تا تولد یگانه دخترم دردانه ام همه انگیزه ام برا ادامه زندگیبوسبغلمحبت هوراااااااااااااااااااااااااا جشنجشنجشن

پسندها (1)

نظرات (8)

فریده مامان آیهان کوچولو
20 اردیبهشت 93 13:06
سلام منم مثل تو از الان هیجان دارم مثل پارسال که واسه اومدنشون هیجان داشتیم. الهی که سالیان سال با تن سالم و دلی خوش زندگی کنن. میخوای تولد با تم بگیری؟
مامان فریده
پاسخ
سلام دوستم خوبی چه عجی اره با تم میگیرم
مامان آنی
21 اردیبهشت 93 9:56
تولدت پیشاپیش مبارک عروسک کوچولو
مامانی
21 اردیبهشت 93 11:59
بادا بادا مبارک بادا ایالا مبارک بادا سهم کیک منو بذاری ها یادت نره مامان فریده منتظر عکسایه تولدممممممممممممم
عمــ•ـه ي منــتـظــر
21 اردیبهشت 93 13:39
واااي عزيزدزم** ني نيـآ چه زود بزرگــ ميشنُ مـآ چه زود پيـر..
الهام مامان امیر علی جون
21 اردیبهشت 93 22:05
سلام عزیزم. الان تو گپ هستم. تشریف بیارید
اقا زاده
22 اردیبهشت 93 8:42
انشالله به سلامتی این جند روز هم میگذره
مامانی
22 اردیبهشت 93 10:47
ای بابا مامان فریده بازم رمز دار یه سوال: چرا رمز می ذارید؟؟؟
نهال
22 اردیبهشت 93 20:16
سلام روزت مبارک بابای آوا