اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

13 ماهه شدی

1393/3/27 22:42
نویسنده : مامان فریده
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم با تاخیر 13 ماهگیت مبارکککککککککککجشنببخشید که دیر شد ولی با المه حرف اومدم . خوب جونم واست بگه که خیلی خواستنی و صد البته شیطون شدی. تو شدی همه عشق و سر گرمی ما روزی هزار بار خدا را شکر میکنم واسه داشتنت خدایا شکرت به خاطر عشق کوچولوی خونمونبوسدیگه ماشالا یاد گرفتی و دستت را به همه جا میگیری و بلند میشی به میز و مبل و به  من و بابا و حتی قدم بر میداری با کمک وسایل افرین مامانی اصلا دیگه دوست نداری بشینی .مدت ایستادنت به تنهایی هم خیلییییییی زیاد شده و حتی تنهایی وایمیسی و دست میزنی تا من بهت میگم افرینخندونکعاشق بابایی و بابا هم عاشق تو بد جور تا میره از خونه بیرون گریه را سر میدی باید یواشکی بره. عاشق اب خوردنی دیگه تو حمام همش گریه میکنی و اعصاب خورد میکنی عصبانیخوابت خوبه غذا خوردنت هم خوب بود دوبارهههههههه بد شدی و غذا را نگه میداری تو  دهنتکچلیک ساعت طول میدی تا بخوری و خودت هم خسته میشی نمیزاری موهاتو ببندمخطااز لباس پوشیدن و در اوردن هم بدت میاد. غمگیننمیزاری چیزی رو میز باشه همه را میریزی وسط خونه عصبانیهمش میری سر کشو لباسات و کابینت اشپزخونه واییییییی از دست تو بلا خانومبوسهمش تو دست و پای منی و میخوای من کنارت باشم.سبزنمیزاری ناخونت را بگیرم یه فیلمی دارم باهات که نگو خطاعاشق پیام مولفیکسی.خندهنمیزاری بینیت را تمیز کنم.تا خوابت میاد هنوز هم نق و گریه میکنی.قطره هات را خوب میخوری بد جور به می می وابسته شدی وای همش دستت به می میهیپنوتیزمتا یه چیزی دستمون باشه بهت بدیم کلی ذوق مسکنی و اه اه میکنی خودت را برامون لوس میکنی تا بغلت بگیریمبغلعاشق ددری.یه جوری الو میکنی بیا و ببینخندههر چی دست ما باشه با گریه میخوای از ما بگیری.نهعاشق گاز زدن خیاری مثل بابا.تا مانتو میپوشم میزنی زیر گریه . خلاصه کهعشق منی ماله منی بوسخوب این هم از عکسهای این ماهتفدای اون قد و بالات خاله ریزه                                                                                                                اصلا تو تختت نمیمونی تنهایی باید منم کنارت باشم یه روز که خیلی کار داشتم و تو هم نق میزدی گذاشتمت رو تختت بازی کنی اومدم دیدم صدات در نمیاد نگو بلند شدی ایستادی منو میگییییییییی  سریع رفتم دوربین اوردم             این عکس ها هم مربوط میشه به روز نیمه شعبان که منتظر بابایی هستیم بیاد بریم بگردیم با بد بختی موهاتو میبندم و عکس میگیرم همش میخوای دوربین را بگیری از من                و در اخر خواب ناز یک فرشتهههه کوچولووووووووو 

پسندها (13)

نظرات (5)

مامان آوا
28 خرداد 93 9:31
13 ماهگیت مبارک باشه آوا جون بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای آوا و مامان گلش
اقازاده
28 خرداد 93 16:23
سیزده ماهگیت مبارکهبه به چه اتاق قشنگی
مامان کیمیا
28 خرداد 93 17:58
هزار ماشالله عروسک خاله.دیگه کم کم داری خانم میشی.13 ماهگیت مبارگ گلم.مامانی منتظر شلوغ کاری وریخت وپاش و بشکن بشکن فراوووون باش.
میترا
31 خرداد 93 15:48
خوشکل خاله 13 ماهگیت مبارک خاله جان تو هم مثل مهران داری بدبد میشی از طرف من عروسم را ببوسسسسس
زهرا عمه سروش
1 تیر 93 15:39
13 ماهگیت مبارک باشه عزیزم. چقدر ناز شدی قربونت برم ،قربون اون خوابیدنت عسل