اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

روزمرگی

1393/6/17 15:26
نویسنده : مامان فریده
364 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم حسابی شیطون و صدالبته باهوش تر شدی و دیگه تو کل خونه راه میری و خودت واسه خودت ذوق میکنی شونه هاتو میدی بالا تا تعادلت حفظ بشه.این روزها خودت دستت را میزاری روز زانو هاتو بلند میشی بدون نیاز به مبل و صندلی و دیوار افرین مامانی تشویق وقتی بار اول بدون کمک وسیله ایستادی من واست دست زدم و میگفتم افرین و دست میزدم و سوت میزدم و حالا هر بار خودت بدون کم می ایستی واسه خودت دست میزنی و منم میگم افرین خندهایشالا قدمهات استوار باشه مامانی و به هر چی میخوای برسی به امید خدااااااااا.خیلی دختر باهوش و با شعوری هستی و همچنین حرف گوش کن. فقط بعضی وقتها که یه چیزهایی دستته و مخیوام ازت بگیرم جیغ میزنی و نمیدی ومحکم نگه میداری تو دستت خستهمنم کوتاه میام چون دوست ندارم جیغ جیغو لجباز بار بیای ازت نمیگیرم و سریع سرت را با یه چیزه دیگه گرم میکنم تا بیخیال اونی که تو دستته بشی.الان دوتا جمعه هست که بیرون نمیریم یعنی بابا اصرار میکنه بریم ولی من حوصله ندارم . تو و بابا تنهایی میرین بیرون بابا میرتت پارک محله و حسابی بازی میکنی.خوش به حالت با این بابایی که تو داریآرامجمعه این هفته هم رفتیم 3 تایی پارکینیک را بشوریم که تو هم حسابی اب بازی کردی و سر خوردی تو ابها و واسه خودت خوشحال بودی و میخواستی شلنگ را از منو بابا بگیری وروجک شدی دیگه.تمام لیاست خیس شد ولی موقعی که خواستیم بریم بالا نمیومدی و بالاخره با گریه اوردمت بالا.خطا (عکسهای اب  بازی روز جمعه را تو پست بعدی میزارم چون خیلی زیاده )دیگه خودت قشنگ لیوان اب خودت را میگیری دو دستی تو دستت و اب میخوری. وقتی هم نخوای میزنی به لیوان یعنی ببرم اون ور. هر چی دستته میدی به من و بابا بخوریم .خودت میزاری دهن ماااااا به زورقه قههدیروز رفتیم خونه خاله مهسا و حسابی شیطونی کردین با شهنام شب هم با اژانس برگشتیم خونه خاله واسمون شام پیراشکی داد اوردم خوردیم خیلی خوشمزه بود.لباست را عوض کردم یه لحظه رفتم تو اشپزخونه سریع اومدم دیدم بلهههههه رفتی سر رژ لبی که تازه دو روز بود خریدم وداغونش کردی با دست و انگشت رفتی سرش و له شده بود رژ بیچاره .مگه میشد دستت را پاک کرد وااااااای خیلی اعصبانی بودم شاکیعصبانیتازه گریه هم میکردی که چرا دعوات کردم . این دومین رژ لبی که داغونش کردی . غمناکدسته گلی را که به اب دادی به بابا نشون دادم میخندید فقطخندهاون هفته دوشنبه با کالسکه رفتیم بیرون و خرید برگشتنه از کوچه پس کوچه اومدم که پارک را نبینی و نخوای گریه کنی. دیگه بیرون میریم راه میری و نمیزاری دستت را بگیرم و میخوای به همه جا سرک بکشی. یه المه عکس دارم ازت ببین تا واست توضیح بدماینجا داشتی مثل همیشه کابینت میریختی بیرون که یه دفعه کارتن اسکار(مارمولک معروف)پخش شد بیخیال شدی  کابینت شدیخنده                                                                                                                     اینجا هم مثل هر روز رفتی روی عسلی و بعد هم رفتی روی تختراضی                                                      اینجا هم اومدم ازت عکس بگیرم گریه کردی راه افتادی دنبالم دوربین را میخواستیخطا                          همیشه میری جلوی میز وایمیشی تی وی میبینی هر چی صدات میکنم نمیای خسته                            دوربین را دیدی داری میای بگیری یه دفعه تبلیغ پیریل پخش شدخنده                                                                                                          و مثل همیشه کارهای خطر ناک توی اشپزخانهترسو                                                                              داشتم بادمجون سرخ میکردم میومدی  شعله گاز را زیاد میکردی و میرفتیشاکی                                   میری روی تخت و کلی برق را روشن و خاموش میکنی و ذوق میکنی و بر میگردی لامپ روشن را ببینیگیجو در اخر همه عشق منی دخترکممممممممم عزیزکمممممممم بغلبوسروزگارمون با تو خوش و شاده به لطفه خداااامحبت                                                                                             

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان کیمیا
18 شهریور 93 0:03
مامان نازنین جون
18 شهریور 93 1:20
ماشا... به این دخمل ناااااااااازاگه با تبادل لینک موافق هستین خوشحال میشم به اطلاع بدین تا با افتخار لینکتون کنم
ツ طراحـی وبـلاگ ツ miss MAHTA
18 شهریور 93 20:27
لطفا این نظر رو بخونید ........................................... سلام من مهتا هستم و کارم طراحی وبلاگه شما میتونید با پرداخت کمترین هزینه ی ممکن صاحب قشنگترین وبلاگی که تابحال دیدید بشید اگر هم تابحال هیچ وبلاگی نداشتین یا وبلاگ جدیدی میخواید میتونم با کمی هزینه ی بیشتر هم براتون وبلاگ بسازم هم طراحی کنم برای اطلاعات بیشتر درباره ی ساخت و طراحی کم هزینه ی وبلاگ به این آدرس مراجعه کنید www.tarah-weblog.blogfa.com مطمئن باشید ضرر که نمیکنید هیچ ، خیلی هم سود میکنید قیمت طراحی وبلاگ شما : 15000 تومان قیمت ساخت و طراحی وبلاگ دلخواه تون : 20000 تومان تا الان رایگان طراحی میکردم . اگر بخواید تخفیف هم میدم برای سفارش با شماره ای که در ادرس زیر قرار دادم تماس بگیرید و یا sms بدید www.tarah-weblog.blogfa.com ツ طراحـی وبـلاگ ツ miss MAHTA تابحال برای هرکی وبلاگ درست کردم کاملا راضی بوده . مطمئن باشید فرصت خوبی دستتون اومده www.tarah-weblog.blogfa.com