اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

18 ماهگیت مبارک ماهه من

1393/8/25 16:43
نویسنده : مامان فریده
219 بازدید
اشتراک گذاری

18 ماهه شدی هورااااااااااااا جشنمبارککککککککککک مامانی بوس18 ماهگیت مبارک عسل خانومبغلواااااااااااای یعنی من الان یه دختر یک سال و نیمه دارمتعجبباورم نمیشه خدااااااااااامتفکرچه زود داری بزرگ میشی عشقم راضیهمیشه منتظر بودم یک سال و نیمه بشی و چه زود گذشت منتظر 18 ماهگیت بودم و رسید اون هم با این سرعت هیپنوتیزماز خدا ممنونم که تو دخترمی محبتاز خدا متشکرم که همچنین نعمتی را به ما داده به ما و زندگی ما متنظرخدا جونم شکرت که منو قابل دونستی مادر بشم اون هم مادر دختر خوب و اروم و صبوری چون سیده اوای عزیزمبوساوای خوشگلم دوستت دارم نفسم عمرم همه هستی منبغل

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان نازنین جون
25 آبان 93 23:01
18ماهگیت مبارک خوشگل خاله