اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

اندر احوالات 19 ماهگی

1393/9/30 2:12
نویسنده : مامان فریده
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من.ماشالا هر چی میگذره باهوش تر و عاقل تر و صد البته شیون تر میشی.خندونکخیلییییی وروجک شدی و شیطون.جیغ میزنی .تعجبمنو بابا را دعوا میکنی محکم میکوبی رو میز بهمون میگی هیس.تعجبتو حرف زدن خوب پیشرفت کردی تا پیام میاد واسه من و بابا تو گوشی میگی (ایه یعنی کیه) حدیدا یاد گرفتی همش میپرسی ای سیه یعنی (این چیه)ما هم باید جواب بدیم واست توضیح بدیم چیه بعد تو هم بگی مثل ما.باز میگی ای سیه.الهی قربون حرف زدنت اینقدر خوشگل و بامزه میگی دلم میخواد قورتت بدم.بغلیه کلمه جدید که یاد گرفتی و بیشتر مواقعی که کاری که من مجبورم دعوات کنم به کار میبری و میگی برا سی پس چیه یعنی (برا چی /پس چیه)تازه دستاتم حالت سوالی میگیری و میپرسی دلم میخوادبخورمت بس که شیرین حرف میزنی.بوسبهت میگم پیشی میگه تو میگی (میومیو)میگم کلاغه میگه میگی(غااغااا)میگم هاپو میگه میگی(هاااهااا)میگم گنجشکه میگه میگی(جی جی)وااااااااای که با با که اینا را از دهنت میشنوه دلش ضعف میره و قورتت میده.خندهتو کتاب حمامت ماهی و اسب را یاد گرفتی و میگی.تشویقبه سی دی میگی (سی ای).خدار اشکر هم خوابت عالیه هم غذا خوردنت خوبه کم کم داریم اب میوه خورت هم میکنیم با کمک بابا.خندونکعاشق حمام و اب بازی هستی .عاشق دست زدن وقر دادنی.عاشق ددری.تا میشینی تو ماشین شروع میکنی اول کفشاتو در میاری بعد کلاتو بعد حورابتو هر چی هم میگم نکن فایده نداره تا در میاری خیالت راحت میشه.خستهزیاد تو ماشین باشی حوصلت سر میره.تو خونه کلاه میزاری سرت راه میری عاشق کلاهتیگیجخلاصه اینکه دلبری شدی واسه خودت این روزا همه دلخوشیم به تو وبازی کردن با تو .با تو که هستم زمان از دستم در میره حوصلم سر نمیره دلم تنگ نمیشه.چون عاشقتممممممممم عاشق.در اخر هم با هم عکساتو میبینیم.وقتی من مشغولم تو اشپزخونه از دور میبینم میری جلو اینه خودتو میبینی بعد دماغتو میگیری فشار میدی و تو دماغی الکی گریه میکنی اون هم با صدا از تو فیلم یاد گرفتی بدون اشک هم گریه میگنیتعجب گاهی هم دستمال میگیری دستت همچین بلایی شدی توخندونک                                     اینجا هم دقیقا داری همین کارو میکنی گریه الکیقه قهه منو با دوربین دیدی بازززززززشاکی             عاشق بالشتتی میری میاری وسط خونه میخوابی روشزبان                                                             همه وسایل خونه اسباب بازی  تو به همه چیز کار داری و گیر میدی مخصوصا اتو خستهاتو به اون سنگینی را با خودت بلند کردی اون همه راه اوردی داری باهاش بازی میکنی .ریزه میزه تو این همه زور داری اخهههههههههه و من خبر نداشتممممممم تعجب                                               و باز هم میخ تی وی شدی توووودلخور                                                                                                                                                                                                                      

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان کیمیا
30 آذر 93 11:05
سلام عزیزم آواجون خوبه؟چقدر موهاشو بسته بانمک شده کیمیا تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم اگه عدد47 رو به 1000891010 پیامک بزنین.ممنون از لطفتون
مامان محمدهانی
1 دی 93 23:53
ای خدا این آوا خوشگله کاراش عین هانی منه.فداش بشم.عاشق کاراشم.خدا حفظش کنه. مامانی اسفند یادت نره واسش دود کنی
مامان عسل 
2 دی 93 14:07
به به چه آواخانوم خوشگلی خداحفظت کنه عزیزم..روی ماهتومی بوسم
مامان زهرا
3 دی 93 8:39
بازم کلی عکس از آوا فسقلی و چرخیدنش تو خونه
مامان زهرا
3 دی 93 8:40
راستی مامان آوا جون یه روه تو وایبر داریم +18 مخصوص خانوما اگه دوست داشتی خبرم کن تا اددت کنم دوستان دیگر هم وبلاگی هم هستن
مامان پرنیا
4 دی 93 0:48
الهی من قربون دختر نانازم بشم ماشاالله خیلی با مزه شدی خاله