اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

وروجک من به روایت تصویر

1393/11/8 1:37
نویسنده : مامان فریده
287 بازدید
اشتراک گذاری

یه شب بابا زود اومد بریم واسه من کفش بخریم وقتی اومدیم خونه تا یک ساعت با کفشها سرگرم بودی و تلاش میکردی بکنی پاهات  الهی من قربون اون پاهای کوچولوت بشممممممممخندونکاینم حساب دار کوچولوی خونه ما شبا بابا ارش دخلشو میاره خونه وتو شروع میکنی ادای منو بابا را در اوردن و پول میشماری و میگی پیچ پیچ خنده                                                                             ااینم از موارد نادر که سر سفره داری ماست میخوریتعجب                                                                  و بازززززززز هم شیطونی توخونه با اب پاش و مبل یاد گرفتی بالشت مبل را میندازی رو زمین و نمیزاری منم جمع کنم میگی نه نه تا دست میزنم گریه                                                           داری خیار میخوری و تی وی میبینی آرامیه شب رفتیم هایپر استار اینو واست خردیم فرداش داغونش کردی غمگین                                           اینم عکست تو مطب دکتر وقتی واسه چکاپ 20 ماهگی رفتیم فدای صورت خوشگلت عشقمبغلاین پازل هم از مغازه کنار مطب واست خریدم مبارکه گلکم نفسممممممممحبت                                    یه روز از حمام اومده بودیم بیرون داشتم موهاتو با سشوار خشک میکردم یه دفعه اینه افتاد رو من و خورد شد یه تیکه هم افتاد رو پای تو ولی خدا رحم کرد چیزیمون نشد و سریع گذاشتمت رو تخت و جارو زدم جمع کردم ولی تا یک ساعت تنم میلرزید خیلی ترسدم تو هم همینجور مامانی  گریه    

پسندها (1)

نظرات (4)

محمد
8 بهمن 93 7:13
آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم با مطلب زیر: "گر می خواهید چین و چروک پوستتان را باز کنید این 9 روش خانگی را فراموش نکنید."
غزل , باباییش
12 بهمن 93 10:18
بهله مامان خانوم دخمل به این نازی ونازداری داری چشمتون میزنن ... خداروشکر زده به اینه عشق کوچولوی من سالمه ... عزیزم پاهاشو نیگا کرده تو کفش بزرگترها ... خدا حفظش کنه ..
مامان و بابا
14 بهمن 93 14:18
قضا بلا بوده یه صدقه بندازین واقعا وحشتناک بوده
مامان زهره
13 اسفند 93 15:48
سلام عزیزم چقدر نازی وچه کارهای بامزه انجام میدی خدا تو رو واسه خوانوادهات حفظ کنه دوستت دارم خوشگل خانم