اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

جیگر مامان به روایت تصویر

1393/12/28 13:12
نویسنده : مامان فریده
944 بازدید
اشتراک گذاری

این اشپزخونه را از قشم واست خریدیم  خیلی دوست داری و باهاش سرگرمی با یه تفنگ حباب ساز اونم خیلیییییییی دوست داری و واسه حباباش ذوق میکنی مبارکت باشه عشقممحبتراستی خاله پریسا هم عقد کردو عروس شد ایشالا خوشبخت بشهتشویق امین اینم مهمونی بعد از عقد خونه بابا جون بود که باجناقها دارن با  دایی مهدی بازی میکنن و تو هم عاشق دایی مهدی هستی همش تو بغلش بودی و نمیزاشتی بازی کنه خطابابا هم اون شب نبود در مغازه بود واسه شام اومد  دلخور   اینم سفره شام بابا جون جیگر جای همه خالی بودخوشمزه                                                                                   یه روز من نشسته بودم جلوی تی وی دیدم سرو صدات نمیاد یهو امدی با این تیپی که واسه خودت زده بودی دیدمت غش کردم از خندهقه قههو باز هم در حال ریختن  و پوشیدن لباسهای بیچاره کمدت و من بیچاره بعدش باید جمع کنم وایخستهاینم یه روز که من مشغول کار تو اشپزخونه بودم دیدم اومدی داری میگی وای وای نوچ نوچقه قهه فهمیدم خراب کاری کردی دیدم بلهههههههههههه پماد زدی واسه خودتتعجب                                                   اینم پا تو کفش مامان خیلی دوست داری کفشهای منو بپوشی و راه بری باهاش  و خیلییییییییییی هم مسلط راه میریخنده                    حدود یک ماهه پیش داخل حمام موهات را کوتاه کردم به سختی البته نتیجه شد این خوشگل شدی بهت میاد عزیزمبوسعشق روسری و چادر سر کردی میری جلو اینه خودت را میبینی و میخندیخنده                                    اینم یک شب که میخواستیم بریم ددر منتظر بابا رفتیم داخل ماشین تو پارکینگ نشستیم اهنگ گوش دادیم داری چوب شور میخوری من فذای تو و اون نگاهت عشقممممممممممممبغل 

پسندها (2)

نظرات (0)