اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

این هفته ما و اولین ها

1392/6/14 21:40
نویسنده : مامان فریده
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام مامانم نففففففففففسمقلببرات بگم که یکشنبه مامان جان اومد و شما را بغل گرفت و من برای اوووووووووووولین بار موهات را کوتاه کردم اخه خیلی بلند شده بود  هوا هم گرمه اذیت میشدی عزیزم هورررررررررا مبارک باشه اوا خانوم . بعد هم بردمت حمام و از حمام که اومدی برای باراووووووووووول با کالسکه بردمت بیرون و تو راه برگشت خوابت برد معلوم بود که از کالسکه سواری تو هم مثل مامان لذت بردیخجالتروز 2شنبه هم برای بار اووووووووووول چون تعطیل عمومی  بود رفتیم پیکنیک پارک صفه که خیلی حال داد هم هوا خنک و عالی بود هم تو خانوم بودی به هر 3 تایمون خوش گذشت  منظورم من و شمممما و بابا فقط ساعت 12 دیگه خوابت میومد داشتی نق میزدی و موها و گوشت را میکشیدی که رفتیم خونه تا شما لالا کنی انقدر خسته شدی که با همون لباسها خوابت بردلبخنددیروز یعنی 3 شتبه هم برای اووووولیییییین بار رفتیم یه خرید و گردش طولانی خیابون نظر که واسه خاله مهسا مانتو بخریم ولی اخر سر دست از پا درازتر برگشتیم که داخل تاکسی شیر خوردی و بعد هم پی پی که مجبور شدی تا خونه مامان جان صبر کنی تا تمیزت کنم .که مثل همیشه صبوری کردی گل من.لبخنددوستت  دارم مامانم عاشقتم زندگیم با تو یه حااااااااااااااااال خوبی داره که نگگگگگگگگگگووووووووووووووووو نپرسسسسسسسسسسسقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)