اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

سفرنامه شمال روز دوم

1392/9/1 11:46
نویسنده : مامان فریده
918 بازدید
اشتراک گذاری

فردا صبح بعد از صرف صبحانه راهی دریا واسه شنا شدیم بابایی که کلی ذوق شنا داشت نتونست شنا کنه چون دریا خیلی کثیف بود ولی عمه و مامان شهناز و من کمی شنا کردیم و موقعه ای که من داخل اب بودم شما کنار مامان شهناز بودی و با خانومهای نجات غریق مشغول بازی بودی و کلی ذوقت را میکردنقلببعد از اب اومدم بیرون شیرت دادم و رفتیم پیش بابا و کلی عکس گرفتم ازت. ناهار را خوردیم و راهی رامسر شدیم و تو را با عمه و مامان شهناز سرگرم بودی و میخوابیدی داخل ماشین کلی ذغال اخته و پسته تازه خوردیم و از جاده لذت میبردیم شب رسیدیم رامسر و  یه ویلای تمیز گیر اوردیم و بعد از یه استراحت وشر دادن به تو رفتیم کنار دریا که تو همچنان خواب بودیخواباومدیم ویلا و وسایل ناهار فردا را که ماهی تازه بود اماده کردیم و صبح بعد از کلی پرس و جو از اهالی رامسر رفتیم جنگل دالخالنی که بعد از جواهر ده دومین جای دیدنی رامسر بود و واقعاااااااااا هم عالی و قشنگ بود وسطهای جنگل بساط ناهار را پهن کردیم ما بودیم و گنجشک و درخت . بعد هم کلی عکس گرفتیم و راهی استارا شدیم چون بابایی میخواست واسه مغازه خرید کنه تو راه بارون گرفت و هوا سرد بود ولی تو خواب بودی. بیچاره بابایی کلی خسته شده بود با هر بدبختی که بود تو اون جاده خراب و با کمک رانندگی عمه مریم ساعت 12 شب رسیدیم استاراناراحت با هزار زحمت چون دیر وقت بود زیاد سخت نگرفتیم و یه خونه گرفتیم و تا صبح با پشه های اونجا سر کردیم من که بیدار بودم و مواظب بودم که پشه نیشت نزنه ولی بااااااااااز دم صبح نیشت زدن و چند جای صورتت را خوردن و من از این بابت ناراحت بودمکلافهصبح دم خونه ای که بودیم کلی غاز بود که بابایی بردت تا اونا را ببینی و تو هم با تعجب نگاه میکردیتعجبتعجباین هم عکس اوا با بایی کنار دریای چالوس                          و این هم اوااااااااااااااای اسمونی ماااااااااااااا                           اینجا هم بابایی بردت تا غازها را ببینی استارا دم خونه                                    از دیدن این همهههههههه غاز تعجب کرده بودی                                    اینجا هم لباس پوشیدی بریم جنگل که ازت با گلها تو ویلا ازت عکس گرفتم                               این هم عکس من و دختری وسط جاده                و این هم عکسهای گلم تو جاده جنگل دالیخانی و باز هم اوا در حال فضولی داری به عمه نگاه میکنی که داشت با تلفن حرف میزد این هم عکس اخرت کنار دریا                              اوا و بابایی کنار دریا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
28 مهر 92 11:01
خدا خانم کوچولوتون رو براتون حفظ کنه وزیر سایه بابا ومامان گلش بزرگ بشه .خانمی با تبادل لینک موافقید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حتما خبرم کنید . امیدوارم بتونیم دوستای خوبی باشیم .





سلام مرسی موافقم