اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

سفرنامه شمال روز سوم

1392/9/1 11:29
نویسنده : مامان فریده

من کالسکه شما را باز کردم و سوار کالسکه شدی و تا رسیدیم بازار استارا داخل کالسکه خوابت  برد و ما هم با خیال راحت خرید کردیم دم اخر بیدار شدی و شیرت دادم و از استارا واست یه کت و یه کلاه زمستونه خوشگل خریدم که خیلی بهت میاد.خریدهایی که بابایی انجام داد را اوردیم و سریع باربند را بستیم و سریع از اون خونه پر  از پشه و استارا زدیم بیرون و دوباره تو جاددددددددددددهکلافهتصمییم گرفتیم بریم رامسر تو راه رفتیم رشت و من از یه دارو خونه واست یه دندون گیر کوچولو گرفتم و رفتیم داخل رشت یه دور زدیم و اب هویج بستنی خوردیم و ساعت 2 شب رسیدیم رامسر باز هم خستهگریهخیلی سخت ویلا گیر اومد چون دیر وقت بود ولی بالاخره یه ویلای بزرگ گرفتیم و من شما را بردم حمام و سر حال اومدی و رفتیم کنار دریا و صبح بعد از صبحانه رفتیم چابکسر واسه جت اسکی و شنا که خیلیییی حال داد و تو هم از دیدن موج دریا تعجب کرده بودی هوا عالی بود ومن وبابایی رو ماسه ها واست هنر نمایی کردیم که عکساشو میزارم  این دفعه همه شنا کردیم و جت اسکی خیلی خوش گذست به همه خندهخندهو همه راضی بودیم بعد شنا رفتیم دور دریا که ماشین گیر کرد تو شنا و 1 ساعت طول کشششششد تا درش اوردن و بعد رفتیم یه دوری تو شهر زدیم و با دریا عکس گرفتیم و صبح ساعت 9 صبح راهی اراک شدیم از جاده چالوس برگشتیم و ناهار  جوجه کباب را به راه کردیم و تو تا ما ناها خوردیم داخل ماشین خواب بودی ولی تا بیدار شدی خراب کاری کردی که مجبور شدم کلا لباسات را عوض کنمکلافهساعت 9 شب رسیدیم اراک البته تو جاده جالوس یه بستنی خوردیم که عالی بود   این هم من و بابایی سوار جت اسکی که تو هم پیش مامان شهناز بودی                                اینجا هم گذاشتیمت داخل شن که گریه کردی و ترسیدی                         این هم هنر نمایی بایایی روی ماسه ها واسه گل دخترش                         اینجا هم بغل من و بابایی کنار دریای رامسر                                    باز هم اوا با خانواده کنار دریا                                   دوباره اوای اسمونیییییییییییی ماااااااااااااا                                اینجا هم کنار ساحل رو ماسه ها