اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

اولین غذای کمکی و فرنی خوردن دخترم

1392/10/18 18:01
نویسنده : مامان فریده
542 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم وقتی که 5 ماه و 1 روزت بود  به دستور دکترت واست فرنی با اب و نبات درست کردم که خوشبختانههههههههه دوست داشتی و 3 تا قاشق خوردی و من خیلیییی خوشحال شدم هوراهوراهوراااااااااااهوراهورااصلا هم بیرون نریختیتشویقافرین  مامانی تشویقهمون موقع هم بابایی از سر کار اومد و کلی از فرنی خوردنت عکس و فیلم گرفت و کلی ذوق زده شدقلبالان 4 روزه که بهت فرنی دادم و  هر روز تعداد قاشقها را بیشتر کردم تو با عروسکهات مشغول میشی و میخوری نوش جونتخوشمزهولی بعد از چند ثانیهههههههه میخوای قاشق را خودت بگیری و بخوری و به همه صورتت میمالیییییییی تعجبتعجببا این کارت نمیدونم چه جوری کنار بیامکلافهکلافهفرنی را به همه جا میمالی غیر از دهنت خندهخندهولی عیبی نداره تو بخور دخترم جون بگیری بزرگ بشی الهی من فدات بشممممممممممبغلماچراستی زحمت تهیه ارد برنج را هم مامان جان مرضیه کشید دستش درد نکنههههههههه این عکس قابلمه سیسمونیته که واسه اولین بار توش غذا درست کردم واست                     ظرف فرنی که یکم ازش موند و نخوردی ولیوان اب                       اینجا هم واسه اولین بار فرنی خوردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)