اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

هدیه

1392/10/18 12:23
نویسنده : مامان فریده
257 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که اراک بودیم مامان شهناز واست این کلاه خوشگل را خرید چون همه کلاهای سیسمونی یا کوچیکه یا بزرگ ولی این اندازس و تا روی گوشت هم میگیره دستش درد نکنه مرسی هر وقت میریم اراک مامان شهناز خیلی چیزهای خوشگل از مغازه خودش بهت میده یا واست میخره دفعه پیش هم یه کلاه دیگه با دستکش داد که اونها بزرگن  یه بلوز صورتی و یه سارافن بنفش هم تا حالا بهت هدیه داده یه ساق شلواری  مشکی رنگ هم عمه کادو داد بهت روزی که خونه مامان مرضیه بودیم دایی مهدی اومد دیدنت و مثل همیشه با دست پر باز هم واست کادو خریده بود این سومین عروسک و سومین لباسی که دایی بهت کادو میده دستش درد نکنه مرسی دایی جون مهدیعروسک موزیکال و اهنگ اهویی دارم خوشگله را میخونه که دوستش داریاین هم سر همی که دایی واست اورده ولی متاسفانه خیلی بهت بزرگه میمونه واسه بعدااین جورا ب هم من و بابا واست از هایپراستار خریدیم جوراب قرمز نداشتی مبارکت باشه گلم راستی مامان جان مرضیه هم واسه اولین یلدا بهت یه تراول 50 هدیه داد دست همه درد نکه مرسی از طرف اوا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آوا
18 دی 92 15:23
خیلی نازن مبارک باشه عشقم دست مامان شهناز و دایی جون هم درد نکنه
مامان فریده
پاسخ
مرسی عزیزم
زهرا عمه سروش
21 دی 92 12:09
چه کادوهای قشنگی،مبارکت باشه عزیزم
مامان فریده
پاسخ
مرسی زهرا جون
حسن
22 دی 92 13:54
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید و یه شارژ از سایتم بخرید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون