اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

حالت بدتر شده

1392/9/16 1:10
نویسنده : مامان فریده
182 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان چی بگم که دلم خونهههههههههه گریهسرما خوردی شدید گریهعطسه میکنی و اب ریزش هم بهش اضافه شده از چشمات هم اب میاد. سرفه میکردی از دیروز تا حالا ولی دم عصر خیلی سرفه هات شدید شده  مثل ادم بزرگا الهی بمیرم و مریضیت رو نبینم من طاقت ندارم به کی بگم خدااااااااااااااااااااگریه بی حوصله بودی و واسم نخندیدی زیاد افسوس حوصله نداشتی بشینی و میخواستی بخوابی همش ابروکاش زود خوب شی افسوس یکم بهت اب لیمو شیرین دادم ولی 4 تا قاشق بیشتر نشد و ریختی بقیش راناراحتصبح واست حریره درست کردم خوردی و ظهر هم واسه ناهار سوپ با اب قلم پختم که خدا را شکر خوردی لبخندولی ساعت 10 شب که واست حریره درست کردم نخوردییییییییی اوه و با گریه دادی بیرون همه روشی را امتحان کردیم با بابایی ولی نخوردی که نخوردییییییییییی و گریه میکردی کلافه خوابت گرفته بود و بد قلقی میکردی خمیازه منم بردم شیرت دادم زود خوابت برد الهی بمبرم که موقع خواب نق میزنی و هی چشمات را میمالی خمیازهالان هم خوابی خواب واست بخور گرم روشن کردیم تا خونه مرطوب باشه و راحت نفس بکشی خدا کنه زود خوب بشی عزیز دلم بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون سیلوانا
21 آذر 92 22:37
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....