اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

من عمه شدم و اوا جونم دختر عمه

1392/12/27 13:45
نویسنده : مامان فریده
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان دیروز ساعت 9 نورا جون فرشته کوچولوی فرشتهدایی مهدی و زن دایی سمانه زمینی شد و از اسمون دل کند و به جمع نی نی ها پیوستهوراهوراخیلی خوشحالم من برای بار اول عمه شدم لبخند و اوا جونم هم دختر عمه شد لبخندحس خوبی واقعااااا قلباز طرف خودم و بابایی و اوایی بهشون تبریک میگم قدم نو رسیده مبارککککککککککک باشهههههه داداشیییییییی جونمممممممماچخوش قدم باشه ایشالاه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آیهان کوچولو
28 اسفند 92 6:28
سلام عمه شدن مبارک باشه منم 2فروردین قراره برا بار دوم عمه بشم.
زهرا عمه سروش
28 اسفند 92 23:13
واقعا عمه شدن خیلی حس قشنگیه،خیـــــلی خیـــــلی بهت تبریک میگم عزیزم
مامان کیاراد.آرزو
29 اسفند 92 10:21
تبریک میگم.ایشاا...که قدمش مبارک باشه ویه همبازی خوب واسه آواجون باشه