اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

مروارید نهم

1393/10/9 21:27
نویسنده : مامان فریده
258 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره از فک پایین هم بعد از اون دو تا دندون جلو باز هم دندون رویید خندونکمبارککککککه تشویقعشقمممم دندون اساب پایین سمت چپ  یکم نیش زد و لثت را شکافت جشنهورااااااااا  به سلامتی محبتدندون اسیاب سمت راستت هم تو راهه نیش زدنه الهی بمیرم برات این چند وقت خیلی اذیت شدی و همش دستت تو دهنته لثه هات ورم داره بد جورررر بد خواب شدی و  و واسه غذا خوردن اذیت میکنی خستهتو خواب اذیتی گریهالهی زود این مرواریدات در بیاد و راحت بشی مامانی غمگین امید به خدامحبت

پسندها (2)

نظرات (4)

میترا
10 دی 93 15:43
9 مرواردیت مبارک
کوثر
10 دی 93 17:50
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
نیکتا
10 دی 93 18:27
سلام مامان مهربون ازتون یک خواهش دارم من در مسابقه ی نی نی وبلاگ شرکت کردم . میشه کد 44 را به 1000891010 پیام بدید ؟ زحمتی نداره براتون . خواهشا نگین نه . بیایید به وبم شاید از عکس خوشتان اومد .
غزل
11 دی 93 9:46
مبارکه ... ایشالا همش چیزهای خوشمزه بخوری