اوای عزیزماوای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

اوای خوش زندگی ما

متفرقه از نوع عکس 21 و 22 ماهگی

1393/12/19 15:15
نویسنده : مامان فریده
706 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز با دیانا و مامانش رفتیم خیابون و پاشاز گردی و بعد هم رفتیم سیب زمینی خوردیم کلی شیطونی و گریه و خنده و داد و فریادو خستگی  داشتیم از دست شما وروجکها خندونکاینم یه روز عصر که رفتیم خونه خاله مهسا و باز حسابی شیطونی و بدو  بدو کردین با شهنام حسابییییییییی جور شدیمحبتیه روز دوتایی با هم مریض شدیم اول تو بعد من وااااااااای که چه روزهایی بود خطا  اینجا هم مریض بودی گریه دست تنها یه روز هم بابا نبود رفت تهران من و تو شب تا صبح تنها بودیم دوبار بردمت دکتر تا خوب شدی و خودم هم بدون استراحت سر پایی خوب شدم بابا هر شب میومد واسمون اب پرتغال میگرفت و تو خیلییییی خوب خوردی واسه همین سریع خوب شدی خدا را شکر راضیو همکاری کردی تو غذا خوردن و دارو خوردن افرین به تو دختر خوبم      تشویقبمیرم  برای اشکات داری واسه می می گریه میکنی .تازه از حمام اوده بودیم ببین چه تمیز شدی این لباسی هم که تنته خاله فاطمه داده بهت دستش درد نکنهمحبت  داری با خاله مهسا الو میکنی بهش میگی اوخ شدی الهی من دورت بگردم مریضیتو نبینمبغل                    با این حالت همچنان شیطونی میکردی مثلا اون بالشت را گذاشتیم که تو نزدیک تی وی نشی ولیخندهشاکی     یه روز جمعه با بابا 3 تاییر فتیم پاشاز سیتی سنتر و گشتیم تو سوار این ماشین شدی خنده                                                                                                                                                  

پسندها (1)

نظرات (0)